تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۵۱۶۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
درآمد‌های "تفارس" ۵۵ درصد بالاتر از میانگین درآمدیی ۴ ماه گذشته؛

درآمدزایی "تفارس" میل به صعود دارد/ تأمین سرمایه خلیج فارس همواره به فکر جابه‌جایی رکورد درآمدزایی

درآمدزایی
‌می‌متالز - شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس میزان درآمدی که مردادماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمد در ۴ ماه گذشته ۵۵ درصد بالاتر بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمدی که از ارائه خدمات محقق‌شده شناسایی کرد مبلغی برابر با ۷۸ میلیارد و ۹۸۹ میلیون تومان بود. از شرکت تأمین سرمایه از ابتدای سال مالی تاکنون میزان درآمدی که به دست آورد برابر با ۲۸۳ میلیارد تومان بود.

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی تفارس در مردادماه یک هزار میلیارد تومان در سامانه کدال به ثبت رسید. شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس میزان درآمدی که مردادماه شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمد در ۴ ماه گذشته ۵۵ درصد بالاتر بود. 

شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس در مردادماه میزان درآمد‌هایی که از خود بر جای گذاشت مربوط به تعهد پذیره‌نویسی، بازارگردانی، سبدگردانی، پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مشاوره، عرضه و پذیرش بود. 

درآمدزایی
بیشترین میزان درآمدی که تفارس از بخش‌های گفته شده شناسایی کرد در اختیار بخش بازارگردانی با مبلغی تقریبی ۷۱ میلیارد تومان بود. این میزان درآمدی که تفارس از بخش بازارگردانی به دست آمد دربرگیرنده‌ی ۹۰ درصد از درآمد مردادماه بود.

شرکت تأمین سرمایه خلیج‌ فارس در مردادماه میزان درآمدی که به اطلاع سهامداران رساند، در مقایسه با ماه گذشته رشد ۵۶ درصدی و نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجه ۱۷۸ درصدی را به ثبت رساند. همان‌طور که در ابتدای گزارش گفته شد مجموع درآمد تجمیعی تفارس تا پایان مردادماه ۲۸۳ میلیارد تومان اعلام شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۶۴ درصد افزایش پیدا کرد.

این شرکت تأمین سرمایه میزان درآمدی که از محل سود سرمایه‌گذاری در این دوره ماهانه به دست آورد نیز مبلغی نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان بود. میزان درآمدی که "تفارس" از این محل شناسایی کرد مربوط به سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و سپرده بانکی بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده