تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۳۶
بازدید: ۱۴
کد خبر: ۳۵۱۷۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس: همزمان با تغییر مدیریت، مداخلات دولت در بازار سرمایه کاهش یابد

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس: همزمان با تغییر مدیریت، مداخلات دولت در بازار سرمایه کاهش یابد
‌می‌متالز - هادی محمدپور، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: انتظار می‌رود، در دوره جدید مدیریت بازار سرمایه، دولت و مجلس، با کمک سازمان بورس، با ارائه طرح‌ها و ایده‌های جدید و کوتاه‌مدت و بلندمدت، برای رونق بورس همکاری بیشتری، نسبت به گذشته داشته باشند. در این دوره به طور قطع دولت هم می‌بایست نقش دخالت گونه خود را در بورس کاهش دهد.

به گزارش می‌متالز، «هادی محمدپور» با تاکید بر اینکه همزمان با تغییر مدیریت سازمان بورس، مداخلات دولت نیز باید در بورس کاهش یابد، گفت: بازار سرمایه به عنوان یک بازار واقعی، شفاف و متشکل از تعداد زیادی سهامدار، نباید با برخی تصمیم گیری‌های ناگهانی و مداخلات بی‌دلیل دولت‌ها، لطمه ببیند.

او با تاکید به اینکه هر چه میزان دخالت‌های دولت کم‌تر باشد، بورس دچار نوسان کم‌تری خواهد شد، افزود: مجلس و دولت، در دوره جدید مدیریت بازار سرمایه، طرح‌ها و برنامه‌های حمایتی خود را از بورس دریغ نخواهند کرد چراکه مساله اصلی آنان حمایت از سهامداران خرد و سرمایه‌های مردم است.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس تاکید کرد: به منظور کاهش مشکلات سرمایه‌گذاران و سهامداران در بورس، نقش تعاملی بورس با مجلس همانند گذشته پابرجاست تا راهکار‌های درستی برای برون رفت از مشکلات ارائه و اجرا شود.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده