تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۱۷۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سلیمی:

بانک مرکزی گزارش آمار و ارقام تسهیلات دریافتی به مدیران خود را هم منتشر کند/ چرا این چاقو تنها برای دیگران تیز است!

بانک مرکزی گزارش آمار و ارقام تسهیلات دریافتی به مدیران خود را هم منتشر کند/ چرا این چاقو تنها برای دیگران تیز است!
‌می‌متالز - سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:بانک مرکزی هرچه سریعتر عملکرد خود را جبران و گزارش آمار و ارقام تسهیلات دریافتی به مدیران خود را نیز منتشر کنند.

به گزارش می‌متالز، علیرضا سلیمی، با اشاره به انتشار گزارش بانک مرکزی در رابطه با میزان تسهیلات پرداختی بانک‌ها به کارمندان خود تاکید کرد: به واقع تاکید ما بر این است که قانون باید برای همه یکسان باشد.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به انتشار گزارش تسهیلات دهی بانک‌ها به کارمندان خود پرداخته و گزارشی از عملکرد خود - تسهیلات دهی - در این رابطه منتشر نکرده است، این موضوع شائبه برانگیز است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با ذکر این مثال که «هیچ وقت چاقو، دسته خود را نمی‌برد» ادامه داد: از این رو مسوولین کینهو چاقویشان برای دیگران تیز است و اگر قرار است این چاقو برندگی داشته باشد باید برای همه باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم قانون را ناقص اجرا کنیم ادامه داد: امیدواریم مسوولین بانک مرکزی هرچه سریع‌تر اینگونه عملکرد خود را جبران و گزارش آمار و ارقام تسهیلات دریافتی به مدیران خود را نیز منتشر کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده