تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۳۷
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۵۱۹۲۷
سرویس خبر : اجتماعی

فولادمرد قهرمان پارالمپیکی خوزستان از اهدای مدال خود به مادر حضرت اباالفضل العباس (ع) ابراز مباهات کرد

فولادمرد قهرمان پارالمپیکی خوزستان از اهدای مدال خود به مادر حضرت اباالفضل العباس (ع) ابراز مباهات کرد
‌می‌متالز - مراسم استقبال از قهرمانان پارالمپیکی استان خوزستان با حضور پرشور مردم استان و آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسوولان گروه فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید سپهبد سلیمانی اهواز برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، آیت‌الله دکتر حیدری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ورزشکاران پارالمپیکی ما افتخار استان و کشور عزیزمان هستند.

حمید بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان با تشکر از مدیران ورزش‌دوست خوزستان گفت: قهرمانان استان با به اهتزاز درآوردن پرچم کشور باعث افتخار استان شدند. صادق بیت‌سیاح مایه افتخار تمامی مسلمانان شد. 

صادق بیت‌سیاح پهلوان فولادی پس از ورود به فرودگاه شهید سلیمانی اهواز و حضور در آیین استقبال از مدال‌آوران، افتخارآفرینان و مربیان پارالمپیکی استان خوزستان گفت: من مدال خود را به حضرت ام‌البنین (س) تقدیم کرده و به کار خود مباهات می‌کنم. 

پدر صادق بیت‌سیاح با تشکر از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: صادق نه‌ تنها فرزند من که فرزند مردم خوزستان و کشور ایران است. 

مهدی فارسی مربی صادق بیت‌سیاح گفت: درست است که به ناحق ما مدال طلا را از دست دادیم، اما اطمینان دارم که با مدال‌های خوش رنگ در مسابقات بعدی، این امر جبران می‌شود. 

گفتنی است، مراسم یاد شده با حضور نام‌آوران خوزستانی احمد امین‌زاده، صادق بیت‌سیاح و الهام صالحی که در رشته‌های دو و میدانی و وزنه‌برداری پارالمپیک به همراه زهرا کرم‌زاده و مهدی فارسی مربیان خوزستانی و عرفان بندی که موفق به دریافت مدال نشده بود، شرکت کرده بودند، در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز انجام شد.

عناوین برگزیده