تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۰
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۱۶۲۵
سرویس خبر : اجتماعی
پیام روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در پی کسب مدال طلای بیت‌سیاح

طلای بیت‌سیاح پیام‌آور صلح و دوستی بود

طلای بیت‌سیاح پیام‌آور صلح و دوستی بود
‌می‌متالز - بار دیگر لابی صهیونیستی از دامن غرب بیرون زد و در برابر چشمان بیدار وجدان جهانی، ورزشکار ایرانی را قربانی کرد. در آوردگاه المپیک جایی که شعارش مبازره با تبعیض، نژادپرستی و خشونت و برقراری برابری و عدالت است، در حرکت به دور از انسانیت و حرفه‌ای‌گری طلای ورزشکار ایرانی را به جرم ایرانی بودن و غیرتمندی پس گرفتند.

به گزارش می‌متالز، این ننگ و روسیاهی تا ابد در تاریخ می‌ماند و یکبار دیگر به همگان ثابت شد، کشور‌هایی که داعیه آزادی و عداالت دارند، خود مهد بی‌عدالتی و رفتار‌های ناجوانمردانه هستند.

صادق بیت‌سیاح، جوان برومند ایرانی دیشب نه تنها طلای المپیک بلکه طلای مردانگی و جوانمردی را کسب کرد. طلایی که به رنگ پرچم علمدار کربلا بود. طلایی که پیام‌آور صلح و دوستی و انزجار از جنگ و خون‌ریزی بود که ماه‌هاست از سوی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حال انجام است و داعیان حقوق بشر چشم‌هایشان گور و گوش‌هایشان کر و زبانشان قاصر از بیان حقیقت است.

دیشب ورزشکار ملی‌پوش کشورمان، پرچم رسوایی حاکمان غرب را به اهتزاز درآورد و با صدای بلند و رسا، ماهیت قدرت‌های پوشالی را بر همگان عیان کرد.

قهرمان و پهلوان سرزمین ایران، صادق بیت‌سیاح؛ برایمان همیشه تاریخ پهلوان و قهرمان می‌مانی و بدان مدال افتخاری که امشب بر گردن آویختی، به دست مبارک ائمه اطهار بوده و تا ابد سربلند و سرافراز و نامت جاویدان خواهد شد.

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

تعداد بازدید : 1
عناوین برگزیده