تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۵۶
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۲۲۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رشته بیمه مهندسی پرچم‌دار درآمدزایی بیمه میهن؛

فروش حق بیمه "میهن" با فاصله اندک از سال گذشته خود عبور کرد

فروش حق بیمه
‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدزایی "میهن" در مردادماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «مهندسی» بود و از این بخش نزدیک به ۵۶ میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

به گزارش می‌متالز، شرکت بیمه میهن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به دست آورد مبلغی نزدیک به ۱۳۵ میلیارد تومان بود، "میهن" از ابتدای سال مالی تا پایان پنجمین ماه از سال مالی خود به درآمد تجمیعی یک هزار و ۵۰۸ میلیارد تومانی رسید.

فروش حق بیمه
"میهن" میزان خسارت پرداختی که به مشتریان تحت پوشش خود در این دوره پرداخت کرد، مبلغی برابر با ۱۳۰ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مجموع خساراتی که توسط این شرکت بیمه‌ای مورد پرداخت قرار گرفته برابر با ۴۵۷ میلیارد تومان بوده است. همچنین لازم به ذکر است که در مردادماه این شرکت تراز مثبت ۴ درصدی را از خود برجای گذاشت.

درآمد ماهانه "میهن" تا مردادماه ۱۴۰۳

همان‌طور که گفته شد درآمد ماهانه‌ای که شرکت "میهن" در پنجمین ماه از سال جاری از محل فروش حق بیمه به دست آورد مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان بود، این میزان درآمدی که توسط "میهن" از فروش حق بیمه در سامانه کدال به ثبت رسیده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲ درصدی درآمد‌ها بود.

فروش حق بیمه
بیشترین میزان درآمدزایی "میهن" در مردادماه سال جاری مربوط به رشته بیمه «مهندسی» بود و از این بخش نزدیک به ۵۶ میلیارد تومان درآمدزایی داشت و این مبلغ دربرگیرنده‌ی ۴۱ درصد از درآمد ماهانه بود، رشته بیمه «درمان» نیز توانست پس از بخش مهندسی عنوان بیشترین درآمد "میهن" را با مبلغ ۲۸۷ میلیارد تومان به خود اختصاص دهد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده