تاریخ: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۸
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۵۲۲۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رشد ۱۵ درصدی سرمایه‌گذاری‌های سلیم در مردادماه؛

افزایش ۲۱ درصدی بهای سرمایه‌گذاری‌های "سلیم"

افزایش ۲۱ درصدی بهای سرمایه‌گذاری‌های
‌می‌متالز - "سلیم" در این ماه با رشد ۱۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته، سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود را ۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان افزایش داده است. جمع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است. گفتنی است ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه‌گذاری سلیم در آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به مردادماه خود موفق به ثبت بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های خود به ۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان شده است.

افزایش ۲۱ درصدی بهای سرمایه‌گذاری‌های

"سلیم" در این ماه با رشد ۱۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته، سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود را ۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد تومان افزایش داده است. جمع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است. گفتنی است ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی آن ۲ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

افزایش ۲۱ درصدی بهای سرمایه‌گذاری‌های
همچون دوره‌های گذشته، بیشترین سهم سرمایه‌گذاری‌های "سلیم" در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار بوده است که ۸۳ درصد از حجم سرمایه‌گذاری‌های آن را تشکیل داده است.

گفتنی است سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی آن نیز برابر با ۴۳۷ میلیارد تومان بوده است که ۱۷ درصد از کیک سرمایه‌گذاری‌های آن را تشکیل داده است.

افزایش ۲۱ درصدی بهای سرمایه‌گذاری‌های
سرمایه‌گذاری‌های "سلیم" در ۱۷ صنعت مختلف همچون «تولید محصولات کامپیوتری، الکترونیکی و نوری»، «قند و شکر» و «محصولات شیمیایی» صورت گرفته که در این بین، سرمایه‌گذاری‌های آن در صنعت «خودرو و ساخت قطعات» بیشترین سهم را داراست.

افزایش ۲۱ درصدی بهای سرمایه‌گذاری‌های
بخش «خودرو و ساخت قطعات» حدود ۷۰ درصد از کیک سرمایه‌گذاری این شرکت را به خود اختصاص داده است. جایگاه دوم سرمایه‌گذاری‌های "سلیم" به بخش «سرمایه‌گذاری‌ها» مربوط می‌شود. سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در این صنعت به بهای ۱۹۳ میلیارد تومان بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده