تاریخ: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۱۰
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۰۶۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
جریان پول حقیقی در بازار سهام

۲ روز ورود و ۲ روز خروج سرمایه در بورس تهران

۲ روز ورود و ۲ روز خروج سرمایه در بورس تهران
‌می‌متالز - در ابتدای هفته اخیر ورود سرمایه حقیقی به بازار سهام تداوم داشت، اما در ۲ روز میانی هفته شاهد خروج پول از بازار بودیم.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای هفته اخیر روند ورود سرمایه به بورس تهران تداوم داشت. در اولین روز هفته ۱۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد. اما روز یکشنبه ۲۰۴ میلیارد تومان سرمایه خارج شد.

روز دوشنبه شاهد خروج ۲۰۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار بودیم و روز سه‌شنبه ۱۳۴ میلیارد تومان خارج شد.

روز چهارشنبه پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار ۹۶ میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته ۱۴۲ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۳۵ میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد کماسه بیش‌ترین خروج سرمایه داشت و کگهر، شاراک، کایزد و سلیم در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نماد‌های فولاد، فملی، وبانک، شپنا و ومعادن بیش‌ترین ورود پول حقیقی داشتند.

روز دوشنبه نیز نماد‌های وبملت، فولاد، خساپا، خزامیا و خودرو بیش‌ترین خروج پول و نماد‌های فزر، شتران، تاپیکو، ونوین و تایرا بیش‌ترین ورود سرمایه را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نماد وبملت بیش‌ترین خروج را ثبت کرد و پس از آن فولاد، شستا، کالا و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. از سوی دیگر، نماد‌های وبانک، دپارس، تاصیکو، ونوین و تایرا بیش‌ترین ورود را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته بیش‌ترین خروج پول متعلق به نماد شپدیس بود. نماد‌های نوری، غالبر، فزر و سپا‌ها در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر وبانک، دسبحان، شپنا، ونوین و تاصیکو بیش‌ترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند.

منبع: اقتصادنیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین