تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۱۹۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دریافت تندیس سفیر شایسته اقتصادی مجمع جهانی دیپلماسی برند توسط شرکت صنایع خاک چینی ایران

دریافت تندیس سفیر شایسته اقتصادی مجمع جهانی دیپلماسی برند توسط شرکت صنایع خاک چینی ایران
‌می‌متالز - شرکت صنایع خاک چینی ایران در اولین گردهمایی بزرگ پیشرانان و سرآمدان اقتصاد ایران با عنوان مجمع جهانی دیپلماسی برند موفق به کسب تندیس سفیر شایسته اقتصادی شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از تاصیکو، رویداد مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برند‌های معتبر در صنایع مختلف و با رویکرد شناسایی و معرفی شایسته‌ترین بنگاه‌های زنجیره ارزش اقتصاد با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداو‌سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این رویداد با توجه به بررسی‌های تخصصی صورت گرفته و گذراندن مراحل مختلف ارزیابی و با راهبری واحد برنامه‌ریزی و فروش و بازاریابی، شرکت صنایع خاک چینی ایران به عنوان سفیر شایسته اقتصادی معرفی و موفق به اخذ لوح تقدیر و تندیس این رویداد ویژه اقتصادی شد.

گفتنی است، برگزیدگان این فرآیند ملی به عنوان اعضای مجمع دیپلماتیک برند در سطح ملی و بین‌المللی در رویداد‌های تخصصی پیش رو به عنوان سفیران اقتصادی ایران معرفی شده و حضور پیدا خواهند کرد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران با نماد «کخاک» در سازمان بورس و از جمله شرکت‌های گروه تاصیکو، راهبردی‌ترین هلدینگ معدنی ایران و وابسته به شستا است.

منبع: سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده