تاریخ: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۲۹
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۳۳۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جلسه بررسی برنامه راهبردی اولین شرکت از گروه تاصیکو برگزار شد

جلسه بررسی برنامه راهبردی اولین شرکت از گروه تاصیکو برگزار شد
‌می‌متالز - روز دوشنبه مورخ بیست‌و‌ششم شهریورماه ۱۴۰۳ اولین جلسه از مجموعه جلسات بررسی برنامه راهبردی شرکت‌های تابعه تاصیکو برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از تاصیکو، در این جلسه برنامه راهبردی شرکت کاشی و سرامیک الوند مورد بررسی قرار گرفت.

جلسات بررسی برنامه راهبردی شرکت‌های تابعه تاصیکو، در راستای توسعه و افزایش اثربخشی برنامه‌های راهبردی شرکت‌های تابعه و همچنین افزایش مطلوبیت عملکرد کمیته راهبردی هلدینگ، به صورت مستمر و با حضور اعضای کمیته برنامه‌ریزی راهبردی و همچنین مدیرعامل، هیات مدیره و معاونین شرکت‌های تابعه برگزار خواهد شد.

در جلسه بررسی برنامه راهبردی شرکت کاشی الوند که به ریاست عضو موظف هیات مدیره «صالح هادی‌نیا» و با حضور «سیدمحمدصابر پرورش» معاون امور شرکت‌ها، «سیدعلی حسینی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه و کارشناسان کمیته برنامه‌ریزی راهبردی هلدینگ برگزار شد، «مرتضی دریس» مدیرعامل الوند پس از ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه تدوین و تصویب سند برنامه راهبردی شرکت در افق ۱۴۰۷ مهم‌ترین ارکان اصلی این سند از جمله ارکان جهت‌ساز، بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها، بررسی بازار، بررسی رقبا، تابلوی اهداف، برنامه‌های عملیاتی و ... را مطرح کرد و در ادامه اعضای کمیته به بیان راهکار‌ها و نکاتی در جهت افزایش اثربخشی این برنامه پرداختند.

منبع: سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین