تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۴:۲۹
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۳۸۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از «کزغال»

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از «کزغال»
‌می‌متالز - در پی وقوع حادثه معدن شرکت معدنجو در منطقه طبس و سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان در خراسان جنوبی، وی با همراهی معاون روابط کار وزارت‌خانه و مدیرعامل تاصیکو از سایت معدن شرکت زغال‌ سنگ پروده طبس (کزغال) بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از تاصیکو، میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی رعیتی‌فرد، معاون روابط کار وزارت‌خانه، نادری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین، اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی و زمانی، سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس، با حضور در سایت معدن این مجموعه بزرگ زغالی ضمن بازدید از فعالیت‌های معدنکاری اولین بهره‌بردار تمام مکانیزه استخراج زیرزمینی زغال‌ سنگ کشور در عمق ۶۰۰ متری زمین با کارگران، معدنکاران و پیمانکاران این معدن گفتگوی چهره به چهره داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این برنامه، ضمن تسلیت واقعه تلخ معدن معدنجو در منطقه طبس به جامعه کارگری کشور و خانواده‌های جان‌باختگان تسلیت گفت و برای مصدومان این واقعه آرزوی سلامتی کرد.

میدری از زحمات و خدمات تمامی کارگران سختکوش و معدنکاران زحمتکش صنعت زغال‌ سنگ کشور و حمایت‌های هلدینگ صدرتامین و شرکت زغال‌ سنگ پروده طبس که با تمام امکانات و تجهیزات ایمنی و نیرو‌های تخصصی در این ایام در کنار حادثه‌دیدگان معدن معدنجو بوده‌اند تقدیر و قدردانی نمود و بر افزایش سطح مکانیزاسیون در تمامی معادن زغال‌ سنگ و رعایت کامل مقررات و اصول ایمنی تأکید کرد.

در ادامه وی ضمن حضور در بیمارستان محل بستری کارگران آسیب دیده در حادثه معدن شرکت معدنجوی طبس، از این افراد عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان مصدومان قرار گرفت و دستور‌های لازم را برای تسریع خدمت‌رسانی به آنها صادر و به تامین تمامی امکانات برای درمان این افراد تاکید کرد.

قابل ذکر است شرکت زغال‌ سنگ پروده طبس به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده زغال‌ سنگ کشور و تأمین‌کننده عمده خوراک ذوب آهن اصفهان و واحد‌های کک‌سازی ایران، زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) از هلدینگ‌های گروه شستا می‌باشد که از اواخر سال ۱۳۹۹ با نماد «کزغال» وارد بازار سرمایه شد.

منبع: سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده