تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۶:۱۱
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۵۳۹۵۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ثبت رکورد بی‌سابقه تولید و‌ فروش در شرکت صنایع مس شهید باهنر

ثبت رکورد بی‌سابقه تولید و‌ فروش در شرکت صنایع مس شهید باهنر
‌می‌متالز - شرکت مس شهید باهنر در ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۳ توانست به رکورد تولید و فروش بیش از ۲۰.۰۰۰ تن دست پیدا کرده و پس از ۲۷ سال رکورد تازه‌ای را در تاریخ این شرکت ثبت نماید.

به گزارش می‌متالز به نقل از تاصیکو، مس شهید باهنر با نماد بورسی «فباهنر» در ۶ ماهه سال جاری بیش از ۸۰.۰۰۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه قبل ۸۰% رشد داشته است.

بر اساس گزارش موجود درآمد این شرکت در شهریورماه ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۳۸ درصد رشد داشته است و این میزان طی ۲۷ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

این شرکت با تولید محصولات نیم ساخته مسی و آلیاژی در کارخانه‌های ذوب و ریخته‌گری، نورد، اکستروژن و لوله مسی خود، در تلاش است ضمن تامین نیاز شرکت‌های داخلی، بازار‌های جهانی را نیز به عنوان مقصد صادراتی محصولات باکیفیت و دانش‌بنیان مد نظر قرار دهد.

شرکت صنایع مس باهنر در سال ۱۳۷۴ با نماد «فباهنر» وارد بازار سرمایه شد و از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین، هلدینگ معدنیِ شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) است که حلقه ارتباطی معادن مس و صنایع کشور و تولیدکننده گسترده‌ترین محصولات نیمه‌تمام مسی، برنجی و آلیاژی از جمله انواع ورق، تسمه، لوله، فویل، میلگرد، باسبار، مقاطع مختلف و مطلس می‌باشد.

منبع: سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده