تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۵۸
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۵۰۱۰۰
سرویس خبر : متالورژی و مواد

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت فرآورده‌های نسوز ایران

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت فرآورده‌های نسوز ایران
‌می‌متالز - در راستای ابلاغ سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جهت پاسداشت تلاش و همت کارکنان و مدیریت جهادی شرکت فرآورده‌های نسوز ایران، نشان درجه یک استانی اقتصاد مقاومتی به این شرکت اعطا شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از تاصیکو، این جشنواره که با هدف الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ عطایی به نمایندگی از سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) و بسیج کارگری کارخانجات کشور از «محسن پروان» مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران تجلیل کرد.

عطایی فرمانده بسیج کارگری استان اصفهان بیان کرد: شرکت فرآورده‌های نسوز ایران با شرکت در این جشنواره و دریافت نشان اقتصاد مقاومتی، نشان داده است که به عنوان یکی از پیشگامان در اقتصاد مقاومتی استان اصفهان، نقش مهمی در توسعه اقتصاد منطقه و ارتقاء مقاومت اقتصادی ایفا می‌کند.

وی افزود: این تقدیر و اعتبار نشان‌دهنده تلاش‌ها و پیشرفت‌های این شرکت در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و همچنین بر تعهد و مسوولیت اجتماعی آن اشاره دارد.

«محسن پروان» درپی دریافت این لوح تقدیر، ضمن تشکر از ستاد اجرایی جشنواره اقتصاد مقاومتی استان اظهار امیدواری کرد که فعالیت‌های شرکت در آینده بر اساس سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی اجرا شود.

وی همچنین از زحمات پرسنل خدوم در رسیدن به این نشان تقدیر و تشکر کرد.

شرکت فرآورده‌های نسوز ایران از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین، هلدینگ معدنی گروه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) است که با بیش از ۵۰ سال حضور مستمر در قلب آتش، بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع دیرگداز با بیشترین تنوع محصول در کشور است.

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت فرآورده‌های نسوز ایران

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده