تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۶۸۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاملات بورس تهران در هفته اخیر؛

حبس معاملات سهام در کانال ۲ همت + نمودار

حبس معاملات سهام در کانال ۲ همت + نمودار
‌می‌متالز - در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام ریزش کرد و برای شش روز پیاپی در محدوده ۲ هزار میلیارد تومان باقی ماند.

به گزارش می‌متالز، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۳ درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۲ هزار و ۷۷۶ میلیارد تومان کاهش یافت. روز یکشنبه ارزش معاملات خرد ۲ هزار و ۹۴۳ میلیارد تومان شد و روز دوشنبه به ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد تومان کاهش یافت.

سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان رسید. در روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد سهام با افت اندک ۰.۳ درصدی به رقم ۲ هزار و ۹۱۹ میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۲ هزار و ۸۹۷ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۲ هزار و ۹۸۵ میلیاردی هفته پیشین، افت ۳ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد شستا بیشترین ارزش معاملات را داشت و نماد‌های فخاس، تاپیکو، کالا و شبندر در رتبه‌های بعدی بودند.

همچنین نماد شستا بیشترین حجم معاملات را داشت و نماد‌های فخاس، وبملت، آباد و وبصادر در رده‌های بعدی قرار داشتند.

روز یکشنبه نیز شستا، تاصیکو، شفام، وبملت و تاپیکو بیشترین ارزش معاملات و نماد‌های شستا، زملارد، وبملت، شگستر و خزامیا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

دوشنبه ثفارس در صدر جدول ارزش معاملات بود و فسبزوار، خاور، فولاد و شپنا پشت سر آن بودند. نماد خاور نیز به همراه شستا، وبملت، حفارس و فولاد بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز سه‌شنبه بیشترین ارزش معاملات به نماد سلیم تعلق داشت و حفارس، فولاد، ثفارس و زاگرس در رتبه‌های بعدی بودند. بیشترین حجم معاملات نیز به حفارس اختصاص داشت و وبملت، خریخت، خاور و شستا در پی آن بودند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نماد‌های ملت، فملی، فولاد، پارسیان و خنور بیشترین ارزش و نماد‌های ملت، شستا، وبملت، فولاد و فملی بیشترین حجم معاملات را داشتند.

منبع: اقتصادنیوز

عناوین برگزیده
لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید
«بهرام شکوری» رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران در نشست «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب با فعالان اقتصادی:

لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید