تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۶۸۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

چشم‌انداز طلایی سیستان و بلوچستان

چشم‌انداز طلایی سیستان و بلوچستان
‌می‌متالز - حرف دل مسوولان منطقه‌ای و مردم محلی تفتان در روز افتتاح کارخانه طلای تفتان درباره وجود صنعت معدن‌کاری و کارخانه طلای تفتان در منطقه و چشم‌انداز روشن سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های صنعتی برای افزایش کیفیت زندگی و بهبود معیشت مردم کارخانه طلای تفتان با حمایت مردم منطقه و همراهی مدیران استانی را بخوانید. کارخانه طلای تفتان روز دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، نظر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو)، حرف دل مسوولان منطقه‌ای و مردم محلی تفتان به شرح زیر است:

عارف نوروزی مدیرعامل هلدینگ تامین اجتماعی:

افتتاح کارخانه طلا با هدف رونق اقتصادی و اشتغال، ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری و حفظ و ارتقای دارایی‌های بازنشستگان انجام شد.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان:

افتتاح کارخانه طلا را به مردم شهرستان تفتان تبریک می‌گویم. توسعه هر شهرستان مستلزم وجود سرمایه‌گذاری در منطقه است. از دکتر نادری می‌خواهیم به یک کارخانه طلا بسنده نکنند و کارخانه فرآوری طلا را توسعه دهند. از صدرتامین و پارس تامین برای بومی‌گزینی تشکر می‌کنیم.

صالح جمال‌زهی کارمند کارخانه طلا:

کارخانه طلای تفتان پس از سال‌ها فرصتی برای استخدام و اشتغال جوانان تحصیل‌کرده منطقه ایجاد کرده است. اکنون پس از سال‌ها یک سرمایه‌گذار به این منطقه آمده است. نمی‌خواهیم و نمی‌گذاریم این فرصت از دست‌مان برود.

داوود شهرکی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان:

در کمتر از یک سال و نیم این پروژه که از بزرگ‌ترین پروژه‌های طلای کشور است به بهره‌برداری رسید. در حوزه معادن ۷ کارخانه فرآوری در استان سیستان و بلوچستان داریم. آقای نادری پیش از این متولی کارخانه مس و طلای جانجا و متولی انتقال آب به منطقه بوده‌اند.

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین:

این پروژه به بهره‌برداری رسید، اما این ابتدای راه است. منطقه باید صنعتی شود و صنعتی شدن هزینه دارد. سرمایه ما شما جوانان تحصیل‌کرده و زحمت‌کش هستید. معدن‌کاری صنعتی منجر به آبادانی می‌شود.

تعداد بازدید : 1

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده
لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید
«بهرام شکوری» رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران در نشست «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب با فعالان اقتصادی:

لزوم تغییر حکمرانی در حوزه معدن/ مهم‌ترین ظرفیت اقتصادی کشور چیست؟ / ۹۸ درصد ظرفیت‌های معدنی کشور را حبس کردیم/ آقای پزشکیان شما آخرین امید مردم ایران هستید و طرحی نو در اندازید