تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۵۱
بازدید: ۱۰۴
کد خبر: ۳۴۳۵۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت زغال سنگ پروده طبس برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، با حضور بیش از ۷۹ درصد سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار روز دوشنبه ۲۱ خردادماه سال ۱۴۰۳ در محل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش تهران و به صورت پخش آنلاین برای اطلاع کلیه سهامداران شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای این جلسه، هیات رییسه مجمع شرکت زغال سنگ پروده طبس به ریاست سعیدی، نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صدر تأمین تشکیل شد.

در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت زغال سنگ پروده طبس، رمضان کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت و دبیر مجمع، گزارش فعالیت هیات مدیره و گزارشی از عملکرد و دستاورد‌های «کزغال» در سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه‌ها و اهداف توسعه این مجموعه معدنی را ارائه نمود.

در ادامه جلسه مجمع عمومی سالانه شرکت زغال سنگ پروده طبس، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ «کزغال» مطرح و بررسی شد.

سعیدی، رییس مجمع در ادامه ضمن قدردانی از عملکرد و گزارشات مالی و مدیریتی شرکت زغال سنگ پروده طبس، با اشاره به تحقق سود خالص ۸.۰۵۱.۳۹۴ میلیون ریال «کزغال» در سال مالی ۱۴۰۲ افزود با این رقم، میزان سود انباشته شرکت زغال سنگ پروده طبس به عدد ۸.۸۶۵.۵۰۹ میلیون ریال رسید.

در مجمع عمومی عادی سالانه «کزغال» با رأی حداکثری سهامداران، صورت‌های مالی شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده زغال سنگ کک‌شوی ایران تصویب شد و مقرر گردید ۹۰ درصد سود انباشته سال مالی ۱۴۰۲ به مبلغ ۷۹۸۰ میلیارد ریال بین سهامداران تقسیم شود تا به این ترتیب، سهامداران به ازای هر سهم مبلغ ۲۲۸۰ ریال سود دریافت نمایند.

موسسه حسابرسی کاربرد تحقیق به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی بصیر محاسب توس به عنوان حسابرس علی البدل برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۴۰۳ انتخاب گردید.

روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر‌الانتشار شرکت با اکثریت آراء به تصویب مجمع رسید.

شایان ذکر است عملکرد، برنامه‌ها و اهداف توسعه شرکت زغال سنگ پروده طبس در سایه حمایت اعضای هیات مدیره شرکت و تاصیکو به عنوان سهامدار عمده، مؤید ارزنده بودن سهام «کزغال» و اهمیت صیانت و حمایت از حقوق سهامدار در سیاست گذاری این شرکت است.

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی 1402/12/29 شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی 1402/12/29 شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده