تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۴۶
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۴۳۵۶۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پشم شیشه ایران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار روز چهارشنبه ۲۳ خردادماه سال ۱۴۰۳ در محل سالن محبین اهل بیت (ع) شیراز به صورت حضوری و پخش آنلاین، برای اطلاع کلیه سهامداران شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، جلسه مجمع شرکت پشم شیشه ایران به ریاست «صالح هادی‌نیا» نماینده شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین برگزار شد.

در ابتدای جلسه «صالح هادی‌نیا» رییس مجمع شهادت رییس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رییسی و همراهان گرانقدرشان را تسلیت و یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت.

پس از احراز حد نصاب قانونی و قرائت دستور جلسه، ابتدا گزارش مدیرعامل شرکت در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ قرائت گردید.

«جهانگیر باقری» مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران و دبیر مجمع ضمن بیان عملکرد و دستاورد‌های شرکت در سال ۱۴۰۲ و ارائه برنامه‌ها و شاخص‌های عملکردی شرکت عنوان کرد: شاخص رشد درآمد‌های عملیاتی ۸۳ درصد و شاخص رشد سهم صادرات ۵۶۶ درصد در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی افزود: شاخص سود خالص رشد ۱۴۴ درصدی و شاخص رشد تولید ۲۱ درصد نسبت به دوره سال گذشته افزایش یافته است.

در ادامه جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پشم شیشه ایران، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ «کپشیر» مطرح و بررسی شد.

هادی‌نیا عضو موظف هیات مدیره هلدینگ صدرتامین و رئیس مجمع ضمن ابراز رضایت از عملکرد مثبت شرکت پشم شیشه ایران در سال ۱۴۰۲ و تشکر از زحمات هیات مدیره و کلیه کارکنان بیان داشت: در مجمع «کپشیر» اخلاق و فرهنگ برگزاری مجمع به خوبی انجام شد و این مجمع بدون هیچ بندی به صورت قاطع به تصویب رسید و این شرکت با طرح‌های توسعه‌ای هایتک و دانش‌بنیانی که در دستور کار دارد به عنوان یک شرکت انحصاری و ارزشمند در صنعت کشور در حال پیشرفت و تعالی می‌باشد.

در مجمع عمومی عادی سالانه کپشیر با رأی حداکثری سهامداران، صورت‌های مالی شرکت پشم شیشه ایران به عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده پشم شیشه در ایران تصویب شد و مقرر گردید ۹۰ درصد سود انباشته سال مالی ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۸۹۵۰۰۰ میلیون ریال بین سهامداران تقسیم شود تا به این ترتیب، سهامداران به ازای هر سهم مبلغ ۱۹۳۰ ریال سود دریافت نمایند و در آخر از حمایت‌های مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و مدیرعامل شرکت صدر تامین پیرو دستورات ویژه و پیگیری‌های ارزشمندشان در تحقق طرح‌های توسعه‌ای شرکت نهایت تقدیر و تشکر از سوی رییس مجمع و مدیرعامل شرکت به عمل آمد.

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده