تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۸
بازدید: ۱۴
کد خبر: ۳۴۳۰۴۷
سرویس خبر : متالورژی و مواد

نقش بی‌بدیل محصولات نسوز در صنعت

‌می‌متالز - به دنبال برگزاری همایش “نقش نسوز در صنعت سیمان در شرکت نسوز ایران” که با حضور امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین و مدیران عامل شرکت‌های سیمانی تابعه شستا برگزار شد، به هم‌افزایی شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) تاکید شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این همایش مدیرعامل هلدینگ صدرتامین اظهار داشت: فرآورده‌های نسوز ایران محصولات نسوز با کیفیت و با تنوع در ابعاد کوره و پرس را تولید می‌کند و دیگر مزیت این شرکت موقعیت مکانی آن است، به طوری که ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان محصولات این کارخانه در کمتر از ۲۰ کیلومتری این واحد صنعتی قرار دارند.

وی افزود: با توجه به صنعتی شدن کشور‌های حاشیه خلیج فارس و پایین بودن قیمت تمام‌شده تولید در ایران، شرکت نسوز باید در بازار داخلی و خارجی از این قبیل فرصت‌ها استفاده کند.

وی به تولید ۳ میلیون تنی فولاد در امارات متحده و قراردادی که میان فرآورد‌های نسوز با کشور امارات منعقد خواهد شد نیز اشاره کرد.

امیرحسین نادری تاکید کرد: توقع این است که شرکت‌های سیمانی در این هم‌افزایی سهیم باشند.

نادری ضمن اشاره به شرایط فعلی نسوز ایران به لحاظ نقدینگی، عملکرد تولید و فروش و ارتقای سهم بازار این شرکت را عملکرد مناسبی دانست و اعلام کرد: حوزه‌های گوناگون در صنعت سیمان توسط مجموعه شستا نیز به این هم‌افزایی ورود خواهند کرد.

نقش بی‌بدیل محصولات نسوز در صنعت

نقش بی‌بدیل محصولات نسوز در صنعت

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده