تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۲
بازدید: ۴۶
کد خبر: ۳۴۱۷۱۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ توسعه معادن طلای کردستان برگزار شد

‌می‌متالز - یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت توسعه معادن طلای کردستان با حضور سیدعلی حسینی و صالح‌ هادی‌نیا اعضای موظف هیات مدیره، به ریاست محمدرضا درخشنده، حسین سعیدی و مریم علی‌اکبری به عنوان ناظر و مقداد مجدی مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان به عنوان دبیر مجمع و همچنین حسابرس قانونی این شرکت در سالن جلسات صدر تامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای مجمع پس از قرائت گزارش حسابرس قانونی و اعلام منصفانه بودن صورت‌های مالی از نقطه نظر تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استاندارد‌های حسابرسی، مقداد مجدی دبیر مجمع و مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان ضمن تشکر از زحمات صادقانه تیم اجرایی شرکت توسعه معادن طلای کردستان، گزارشی از عملکرد هیات مدیره شرکت در سال گذشته ارائه کرد و گفت: شرکت توسعه معادن طلای کردستان از ابتدای تشکیل از سال ۱۳۹۲ به دنبال احداث کارخانه استحصال طلای سقز بود لیکن در عمل تا ابتدای سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی پروژه هم در حوزه معدن و هم در حوزه کارخانه دچار وقفه شده بود.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن طلای کردستان افزود: عملیات اجرایی پروژه‌های کلیدی توسعه معادن طلای کردستان در سه حوزه شامل توسعه فعالیت‌های اکتشافی، آماده‌سازی معدن و احداث کارخانه استحصال طلا به دنبال تکمیل کادر فنی و مهندسی شرکت در اوایل سال ۱۴۰۲ با جدیت تمام دنبال شد و به لطف خدا، توفیقات خوبی در تمام حو‌زه‌ها حاصل شد.

وی در ادامه با ارائه داده‌های فنی و مهندسی هر سه حوزه، به تشریح جزئیات عملیات صورت گرفته در سه حوزه موصوف و همچنین دستاورد‌های شرکت در آنها پرداخت.

مقداد مجدی با اشاره به برنامه‌های راهبردی شرکت توسعه معادن طلای کردستان گفت: با بهره‌برداری از کارخانه استحصال طلای سقز تا پایان سال جاری، به عنوان تولیدکننده ۵ درصد طلای معدنی کشور شناخته خواهیم شد و در افق ۵ ساله، تبدیل شدن به ۵ تولیدکننده برتر طلای معدنی کشور را به عنوان چشم‌انداز اصلی شرکت تعریف کرده‌ایم.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت توسعه معادن طلای کردستان خاطر نشان کرد: در راستای هم‌افزایی درون‌گروهی در حوزه توسعه فعالیت‌های اکتشافی معادن طلای سقز، از ظرفیت‌های شرکت اکتشاف و حفاری صدرتأمین نهایت استفاده را کرده و نتایج بسیار امیدوارکننده‌ای را در خصوص ارزیابی مجدد ذخایر معدن طلای قلقله به دست آورده‌ایم که به زودی منتشر خواهد شد.

مجدی در پایان اضافه کرد: بخش اول تجهیزات کارخانه استحصال طلای سقز طی ماه جاری وارد سایت شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در انتهای سال جاری به دنبال راه‌اندازی خط تولید کارخانه استحصال طلای سقز خواهیم بود.

در پایان مجمع، حضار در جلسه، از تلاش‌های یک‌ساله هیات مدیره و کارکنان شرکت توسعه معادن طلای کردستان تشکر کرده و صورت‌های مالی شرکت توسعه معادن طلای کردستان با اتفاق آرای صاحبان سهام شرکت به تصویب رسید. همچنین موارد قانونی دیگر همچون انتخاب حسابرس قانونی و روزنامه رسمی نیز انجام شد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد