تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۶
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۱۵۸۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

بازدید مدیران عامل و مدیران ارشد شستا و صدرتامین از کارخانه پشم شیشه ایران

‌می‌متالز - روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ مدیرعامل و مدیران کارخانه پشم شیشه ایران میزبان مدیران عامل و مدیران ارشد شستا و تاصیکو بودند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، «عارف نوروزی» مدیرعامل و مدیران ارشد شستا، «امیرحسین نادری» مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و مدیران ارشد تاصیکو در حضور «جهانگیر باقری» مدیرعامل و مدیران ارشد پشم شیشه ایران در شهر شیراز از کارخانه پشم شیشه ایران بازدید کردند.

مدیرعامل هلدینگ تامین اجتماعی (شستا) پس از بازدید از قسمت‌های مختلف کارخانه پشم شیشه ایران در نشست مذکور بر سرلوحه قرار دادن شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” توسط مجتمع‌های تولیدی تاکید کرد.

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین با اظهار امیدواری نسبت به بهره‌برداری از پروژه انتقال کارخانه پشم شیشه ایران طبق برنامه‌ریزی گفت: انشاءالله این کارخانه سودآوری و اشتغال قابل توجهی را ایجاد خواهد کرد.

جهانگیر باقری ضمن ارایه عملکرد و دستاورد‌های کارخانه در سال گذشته، به معرفی محصولات و شرح موانع سرعت گرفتن پروژه پرداخت.

شرکت پشم شیشه ایران (سهامی عام) اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده عایق‌های حرارتی و صوتی با نام تجاری ایزوران و اولین تولیدکننده عایق رطوبتی پیش‌ساخته با نام تجاری ایزوگام در ایران می‌باشد که از سال ۱۳۴۳ وارد عرصه صنعت کشور شده است. محل ابتدایی این شرکت در تهران بوده و در آن زمان کارخانه‌ای با ظرفیت یک تن در روز راه‌اندازی شد که طی سال‌های بعد با طرح‌های توسعه‌ای این ظرفیت به ۱۰ تن در روز رسید و در نهایت طی سال ۱۳۵۷ در قالب طرح توسعه با افزایش ظرفیت در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار به شیراز منتقل گردید.

شایان ذکر است این شرکت با نماد کپشیر در سال ۱۳۶۹ وارد بورس شد. ظرفیت اسمی تولید سالیانه ۹۰۰۰ تن و ظرفیت عملی ۱۲۰۰۰ تن انواع پشم شیشه بوده و مجموعا ۲۱۸ نفر پرسنل تلاشگر در شرکت پشم شیشه ایران مشغول به فعالیت می‌باشند.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد