تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۴۱۵۳۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ شرکت کاشی و سرامیک سعدی برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ شرکت کاشی و سرامیک سعدی روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور صالح هادی‌نیا عضو موظف هیات مدیره، سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، امیر پروال مدیرعامل و مدیران شرکت کاشی و سرامیک سعدی در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، شرکت کاشی و سرامیک سعدی، در شاخص سود خالص سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل، به رشد ۶۳ درصدی دست یافت و با فروش محصولات خود ۴۰۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که در مقایسه با سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته است.

این شرکت توانست با استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط تولید، به میزان ۳،۴۷۹،۷۲۸ متر مربع کاشی تولید نماید که با این میزان تولید توانست ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی این کارخانه را پوشش دهد.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ شرکت کاشی و سرامیک سعدی توانسته است مبلغ ۱۳۴ میلیارد تومان صادرات داشته باشد که در مقایسه با سال قبل ۹ درصد رشد داشته است.

در این جلسه پروال مدیرعامل شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی گفت: این شرکت در سال گذشته با همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان و همین‌طور حمایت‌های هلدینگ صدرتامین توانست خط جدید تولید کاشی و سرامیک با توانایی تولید در ابعاد ۸۰*۸۰ و ۱۰۰*۱۰۰ سانتی‌متر را احداث نماید.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های لازم و اقدامات در حال انجام در سال جاری، پروژه احداث خط تولید کاشی پولیشی به مرحله نهایی و بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده