تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۸
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۴۱۵۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در نشست مدیران ارشد تاصیکو مطرح شد:

عملکرد شرکت‌های تابعه صدر تامین در سال گذشته مورد قبول بوده است

‌می‌متالز - امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین در نشست مدیران ارشد در طبس با اشاره به بازدید‌های دو روز گذشته مدیرعامل و مدیران ارشد شستا بیان داشت: عملکرد کلیه شرکت‌های تابعه در سال گذشته قابل توجه و مثبت بوده است و هلدینگ به عنوان یک هلدینگ معدنی در سودآوری و رشد، درخشش قابل توجهی داشته است.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، نادری ضمن تشکر از مجموعه زغال‌ سنگ پروده طبس عنوان کرد: انضباط حاکم در مجموعه زغال سنگ پروده طبس، ایمنی و حفظ پایداری تولید در این مجموعه، بازدیدکنندگان امروز را تحت تاثیر قرار داد.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین اظهار داشت: سال گذشته به نام سال جهش تولید مزین بود که تاصیکو در راستای تحقق این شعار عملکرد مناسبی داشته و امید است با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و متعهد در سالی که به نام مردم است «جهش تولید با مشارکت مردم» ارزش‌آفرین باشد.

وی در ادامه افزود: تاصیکو در خلق ارزش پایدار در زنجیره معدن و صنایع معدنی با پروژه‌های توسعه‌ای در شرکت‌های اکتشاف و حفاری، پارس تامین، طلای کردستان و پشم شیشه ایران در سال ۱۴۰۲ دستاور‌های متعددی داشته و اقدامات اثربخشی در حال انجام است.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین با اشاره به دستاورد‌های مورد انتظار در سال ۱۴۰۳ گفت: انتظار می‌رود تمام شرکت‌ها در حوزه صادرات نیز کمافی‌سابق رشد مطلوبی داشته باشند و در این زمینه از امتیاز وجود شرکت اپیکو در کشور امارات استفاده کرده و تمرکز بر حوزه آفریقا و همچنین ایجاد دفاتر بین‌المللی را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه سیدعلی حسینی عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی به بیان کمی و کیفی ارزیابی عملکردی شرکت‌های تابعه پرداخت و بر لزوم آمادگی مدیران عامل این شرکت‌ها به برنامه‌ریزی در راستای تحقق بودجه تعیین شده‌ی سال جاری تاکید کرد.

سیدعلی حسینی و صالح هادی‌نیا و مهدی کفایت به عنوان عضو هیات مدیره به طور رسمی در این جلسه با مدیران عامل شرکت‌های تابعه مصاحبت داشتند و مهدی بوربور مدیرعامل معدنی املاح ایران به دنبال بازدید صبح از معادن نمک و مجتمع پتاس خوروبیابانک به ارائه برنامه‌های آتی در راستای سرمایه‌گذاری‌های گسترده در حوزه استخراج کانی‌های غیرفلزی پرداخت.

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب و مشاور امور فرهنگی در نشست شورای معاونین هلدینگ صدر تامین و مدیران عامل شرکت‌های تابعه ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام پیشوای شیعیان به بیان لزوم توجه به فرهنگ در کنار اقدام و عمل در جهت پیشرفت اقتصاد و تولید پرداخت و افزود: همان طور که برگزاری منظم و هدف‌دار شورا‌های فرهنگی در سال گذشته به تمامی شرکت‌های تابعه ابلاغ شد امسال نیز هم‌افزایی و توجه به این مهم در دستور کار شورای فرهنگی هلدینگ قرار دارد.

وی در ادامه به بیان شاخص‌های تعیین شده با ماحصل “عملیات صادق” پرداخت و اظهار داشت: بسیاری از تصمیمات و اقدامات تابع گزاره‌های تاثیر‌گذاری است که اذهان را به سوی اقدام و عمل سوق می‌دهند، عملیات صادق یکی از اقدامات بزرگ و چشم‌گیر است که تحت تاثیر گزاره‌های صحیح به اقدام و عملی غرورآفرین در سطح ملی، و پرقدرت و بازدارنده در سطح بین‌المللی منجر شد.

در پایان جلسه سردار امام قلی میهمان ویژه این نشست، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین و حاضران جلسه را جهادگران جبهه اقتصاد عنوان کرد و توفیق روز افزون همه مدیران را برای سربلندی میهن عزیزمان ایران، از خداوند متعال خواستار شد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده