تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۴۱۶۰۴
سرویس خبر : صنایع کوچک

ابراز رضایت مدیرعامل شستا از عملکرد لعابیران

‌می‌متالز - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ نوروزی مدیرعامل شستا و مدیران ارشد این شرکت در ادامه سفر دو روزه به استان فارس از کارخانه شرکت لعابیران بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این بازدید «امیرحسین‌ نادری» مدیرعامل تاصیکو و سایر مدیران صدرتامین حضور داشتند.

«عارف نوروزی» مدیرعامل شستا ضمن ابراز خوشحالی از اینکه در جمع صمیمی کارگران و پرسنل و مدیران شرکت لعابیران حضور پیدا کرده است، از تلاش مخلصانه، شایسته و حرفه‌ای صورت گرفته که باعث نجات شرکت از وضعیتی که در گذشته درگیر آن بود تشکر کرد.

نوروزی با اشاره به مشکلات چند سال اخیر این شرکت افزود: با وجود این شایستگی‌ها توقع در عملکرد مطلوب بسیار بالاست و با توجه به ظرفیت خوب لعابیران باید این ظرفیت را عملیاتی کنیم و حجم سرمایه‌گذاری پیشنهادی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی را انجام دهید، حتما نتیجه بسیار مطلوبی خواهد داشت.

عضو هیات مدیره شستا، لعابیران را از کارخانه‌های خوب و سبز دانست و عدم آلایندگی آن را مزیت این مجموعه صنعتی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی افزود: ضمن اینکه به تولید توجه دارید و ظرفیت را افزایش می‌دهید به سایر موارد در حوزه صنعت هم توجه کنید و به سرعت پروژه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری و اصلاح بودجه را تعین تکلیف کنید.

نادری مدیرعامل صدر تامین ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل شستا در شیراز، با تاکید بر اینکه شرکت‌هایی مانند لعابیران وابسته به نیروی انسانی خلاق است و تجهیزات در مرحله بعد قرار دارد، مزیت این مجموعه را زنجیره ارزشی دانست که با صنایع کاشی ایجاد می‌کنند و ابراز امیدواری کرد که با حفظ سرمایه انسانی خلاق، محصولات جدید در خارج از حوزه لعاب نیز در این شرکت تولید شود و در این مسیر هم به صورت کامل مورد حمایت صدر تامین خواهند بود.

در این جلسه «نادر رضایی‌منش» مدیرعامل لعابیران با توضیحات کاملی از عملکرد مالی، میزان تولید و فروش، تنوع محصولات و چالش‌های این شرکت، به دستاورد‌های سال ۱۴۰۲ در زمینه‌های بازاریابی، شناسایی بازار‌های جدید و تلاش برای رفع موانع صادرات اشاره کرد تا رقم قابل توجهی ارزش افزوده در کشور ایجاد کند.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد