تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۸
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۴۱۷۰۹

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ صدر فردا برگزار شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهندسی فناوری صدر فردا با حضور نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مهندسی فناوری صدر فردا و حسابرس قانونی در سالن کنفرانس تاصیکو برگزار و به گسترش فعالیت در حوزه مهندسی و اخذ پروژه‌های مهم تاکید شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ شرکت مهندسی فناوری صدر فردا، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور صالح هادی‌نیا عضو موظف هیات مدیره، به ریاست محمدرضا درخشنده، حسین سعیدی و مریم علی‌اکبری به عنوان ناظر و علیرضا شکوهی دبیر مجمع برگزار شد و پس از ارایه گزارش هیات مدیره و حسابرس قانونی، مجمع عمومی صورت‌های مالی را با اتفاق آرا تصویب کرد. همچنین موارد قانونی دیگر همچون انتخاب حسابرس قانونی و روزنامه رسمی نیز انجام شد.

در ابتدای مجمع، پس از قرائت گزارش حسابرس قانونی و مقبول بودن صورت‌های مالی، علیرضا شکوهی دبیر مجمع و مدیرعامل شرکت مهندسی فناوری صدر فردا ضمن تشکر از سهامداران حقوقی، گزارشی از عملکرد شرکت ارائه کرد و گفت: شرکت صدر فردا سال ۹۹ با ماهیت شتابدهی و حمایت از کسب‌و‌کار‌های نوین در حوزه معدن و صنایع معدنی شکل گرفت و در دو سال ابتدای فعالیت خود با تمرکز بر ارائه خدمات فناوری و نوآروی به هلدینگ صدر تامین و شرکت‌های تابعه توانست ۷ طرح موفق را به ثمر برساند.

مدیرعامل صدر فردا افزود: ماموریت صدر فردا در دوره پیش، شتاب‌دهی ایده‌ها و محصولات نوآورانه و ایجاد و توسعه کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان با هدف ارزش‌آفرینی، پاسخ به نیاز‌های فناورانه بنگاه‌های بخش معدن و صنایع معدنی با هدف ارتقای بهره‌وری و خلق ارزش، بومی‌سازی با هدف تأمین نیاز‌های وارداتی بنگاه‌های صنعتی و معدنی با به کارگیری توان فنی داخلی و جلوگیری از خروج ارز و خدمات مطالعه زنجیره ارزش معدن و صنایع معدنی بود.

وی ادامه داد: مهرماه سال گذشته، با سیاست‌های شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، ماموریت صدر فردا تغییر کرد و ارائه خدمات مشاوره مهندسی، فنی، تخصصی، مدیریت پروژه و طراحی جز ماموریت اصلی شرکت در نظر گرفته شد. همچنین بر تداوم فعالیت‌های شتابدهی در کنار مهندسی تاکید شد.

علیرضا شکوهی به چشم‌انداز شرکت در افق ۵ ساله اشاره کرد و گفت: باتوجه به استراتژی‌های در نظر گرفته شده، چشم‌انداز شرکت، رسیدن به جایگاه حرفه‌ای و کسب رتبه یک ارائه خدمات مشاوره و فنی مهندسی در حوزه معدن و صنایع معدنی و زنجیره‌‏ی ارزش از نهاد‌ها و سازمان‌های ارزیابی ملی و بین‌المللی است.

نائب رییس هیات مدیره شرکت صدر فردا خاطر نشان ساخت: با توجه به تغییر فعالیت، ماموریت‌هایی برای شرکت تعریف کرده‌ایم تا گنجینه اسناد، مدارک، دانش فنی و دارایی نامشهود برای هلدینگ صدر تامین باشیم. در همین راستا نیز اقدامات اساسی برای تهیه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و انسانی مهیا شده است.

شکوهی ضمن اشاره به همکاری‌های صدر فردا با تاصیکو، اظهار داشت: سال گذشته ۵ پروژه مهم مطالعاتی در زمینه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش نیکل، کبالت، لیتیوم، منیزیم و کربن داشتیم که همگی به نتیجه رسیدند و نتایج آن در اختیار هلدینگ قرار گرفته است. همچنین پیشنهاداتی در خصوص خدمات مدیریت طرح و پروژه، کدینگ و کاتالوگینگ، گازی‌سازی، مشارکت در طراحی پارک کربن و تبدیل دارایی‌های نامشهود هلدینگ به توکن ارائه شد که همه موارد در دست بررسی است.

شکوهی به هم‌افزایی درون‌گروهی که همیشه مورد تاکید شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است، اشاره کرد و افزود: پروپوزال‌های تخصصی برای ارایه خدمات فنی و مهندسی و طراحی و مشاوره به شرکت‌های تابعه ارسال شده است که در یک مورد موفق به عقد قرارداد فی‌مابین صدر فردا و شرکت زغال‌ سنگ پروده طبس برای طراحی و نظارت کارگاهی پروژه احداث و نوسازی خط انتقال آب از منبع ۱۱۰۰ متر مکعبی نیستان شدیم. همچنین پیشنهادات تخصصی در حوزه طراحی مهندسی و نظارت بر احداث کارخانه استخراج معدن بلوک ۶ پروده ۴ و بررسی اولیه پروفیل آرک معیوب معدن و اعلام رسمی آمادگی جهت آنالیز تخریب و تعیین علت ریشه‌ای برای رفع مشکل را ارائه کردیم و منتظر تایید این شرکت برای اجرای کار هستیم.

وی در پایان اضافه کرد: صدر فردا پیشنهادات خود در راستای همکاری با شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، مس شهید باهنر، فرآورده‌های نسوز ایران، املاح معدنی ایران و پشم شیشه ایران را ارسال کرده است و ضمن بازدید از شرکت‌های فرعی فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی، جلسات فنی به منظور برقراری ارتباط موثر و ایجاد بستر مناسب همکاری در راستای اخذ پروژه و احصا نیاز‌های شرکت‌ها در حوزه‌های فناوری و نوآوری و خدمات مهندسی برگزار کرده است.

در پایان مجمع، صورت‌های مالی شرکت مهندسی فناوری صدر فردا با اکثریت آرا به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ صدر فردا برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ صدر فردا برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده