تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۸
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۴۱۷۰۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور صنایع خاک چینی ایران در نمایشگاه رویداد صدرا دانشگاه آزاد مرند

‌می‌متالز - شرکت صنایع خاک چینی ایران در اولین نمایشگاه رویداد صدرا شهرستان مرند که در محل نمایشگاه دائمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، «منصور پورمهدی» مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران با بیان اینکه رویداد صدرا نقطه عطف پیوند دانشگاه و صنعت است، گفت: افزایش بازده تولید و بهره‌وری در واحد‌های صنعتی منوط به ورود دانشِ به روز دنیا همراه با خلاقیت، به این واحد‌ها است.

پورمهدی افزود: شرکت صنایع خاک چینی ایران در راستای افزایش بهره‌وری، همواره از دانشجویان و فارغ‌التحصیلانی که دارای ایده‌ها و خلاقیت‌های نو بر پایه دانش باشند استقبال می‌کند.

وی در خصوص حضور شرکت صنایع خاک چینی ایران در نمایشگاه رویداد صدرا خاطرنشان کرد: بلوک سبک گازی یکی از تولیدات این شرکت است که یک محصول نوین در صنعت ساختمانی محسوب می‌شود و نیاز به معرفی بیشتر بین مهندسان و جامعه علمی کشور دارد تا بتوان افراد متخصص در این زمینه را جذب کرد.

گفتنی است رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) به عنوان رویدادی بزرگ برای کشف فرصت‌های اشتغال توسط دانشجویان و محک‌زدن مهارت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها بوده که صنایع بزرگ در آن حضور دارند و این رویداد برای اولین بار در دانشگاه آزاد شهرستان مرند برگزار شد.

حضور صنایع خاک چینی ایران در نمایشگاه رویداد صدرا دانشگاه آزاد مرند

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد