تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۳۶
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۳۴۲۰۳۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور صنایع خاک چینی ایران در نمایشگاه ایران بهره‌ور

‌می‌متالز - شرکت صنایع خاک چینی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه بهره‌وری از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نمایشگاه ایران بهره‌ور حضور یافت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، همایش ملی‌ بهره‌وری ایران با محور‌های ساختار نهادی بهره‌وری در برنامه هفتم، الزامات استفاده از مشارکت مردم در ارتقای بهره‌وری، الزامات توانمندسازی متولیان بهره‌وری و الزامات اثربخش فرآیند سیاست‌گذاری و پایش و برنامه‌ریزی بهره‌وری با حضور رییس سازمان بهره‌وری و دیگر مسوولان از سایر دستگاه‌ها در محل سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه ایران بهره‌ور در روز‌های ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت برگزار شد که در آن دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی کشوری و همچنین استانی در حوزه بهره‌وری به نمایش گذاشته شد.

شرکت صنایع خاک چینی ایران از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) نیز به عنوان یکی از شرکت‌های موفق و برتر در حوزه بهره‌وری در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور یافته و به نمایش محصولات و دستاورد‌های خود پرداخت.

حضور صنایع خاک چینی ایران در نمایشگاه ایران بهره‌ور

حضور صنایع خاک چینی ایران در نمایشگاه ایران بهره‌ور

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد