تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۳۶
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۳۴۳۵۶۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت صنایع سرام آرا برگزار شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع سرام آرا (سهامی عام)، ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ با حضور ۵۱ درصد از سهامداران و نمایندگان صاحبان سهام شرکت، اعضای هیات مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در محل مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، پس از احراز حد نصاب قانونی و قرائت دستور جلسه، ابتدا گزارش مدیرعامل شرکت در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ قرائت گردید.

«محمدجواد پرچمی» مدیرعامل شرکت صنایع سرام آرا ضمن بیان عملکرد شرکت در سال ۱۴۰۲ و ارائه برنامه‌ها و شاخص‌های عملکردی شرکت عنوان کرد، شاخص رشد درآمد‌های عملیاتی شرکت ۱۷۱ درصد و شاخص رشد سهم صادرات ۱۲۸ درصد در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش یافت.

همچنین با گسترش شبکه فروش و اعطای نمایندگی محصولات سرام آرا در سراسر کشور و ایجاد بازار‌های صادراتی جدید، رشد ۱۷۱ درصدی را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: شرکت سرام آرا ضمن کسب رتبه نخست در توسعه صادرات در بین شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ صدر تامین موفق شد سال ۱۴۰۲ را با سودآوری به پایان برساند و با ارزش‌آفرینی برای سهامداران ارزش سهام شرکت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۱۴۷ درصدی را تجربه کند.

پرچمی مدیرعامل شرکت اضافه کرد: در مجموع امروز برای سرام آرا با تاکید بر سیاست‌های توسعه‌ای در سال آینده، ۱۸۳ درصد رشد تولید را برای سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی می‌کنیم و با این افزایش درآمد سود فروش نیز افزایش خواهد داشت. همچنین در حدود ۸۰ درصد زیان انباشه جبران خواهد شد.

وی با توجه به عملکرد گذشته گفت: ۴۸درصد فروش کنونی «کارام» از صادرات است و برای حفظ این روند ابراز امیدواری کرد. همچنین سود ناخالص رشد ۱۲۴ درصدی را تجربه خواهد کرد و میزان فروش ریالی این شرکت در سال جاری ۱۴۲ درصد پیش‌بینی می‌شود. همچنین دوره میزان وصول مطالبات در حدود ۵۰ درصد کاهش نسبت به ۱۴۰۱ را شاهد بودیم.

محمدجواد پرچمی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها شرکت تولیدکننده تابلو‌های مینیاتوری با چاپ دیجیتال هستیم که ارزش افزوده خوبی را برای شرکت همراه دارد، توسعه و شناسایی بازار‌های صادراتی جدید در دست انجام است که ۷۳۶ هزار دلار صادرات سال ۱۴۰۲ بوده است.

در انتها هیات رئیسه مجمع با بررسی موارد لازم و با رعایت تمامی تشریفات قانونی مندرج در قوانین مربوطه، اختتام جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت صنایع سرام آرا را با آرزوی توفیق و همچنین رشد و تعالی روزافزون برای شرکت، در ساعت ۱۱:۳۰ همان روز با ذکر صلوات بر محمّد و آل محمّد اعلام نمود.

مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت صنایع سرام آرا برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد