تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۳
بازدید: ۱۳
کد خبر: ۳۴۳۰۴۸
سرویس خبر : متالورژی و مواد

آیین بهره‌برداری از کوره ۲۲ واگنی و افتتاح انبار اختصاصی گمرک در شرکت فرآورده‌های نسوز ایران

‌می‌متالز - روز چهارشنبه ۰۹ خردادماه ۱۴۰۳ به دنبال برگزاری همایش نقش نسوز در صنعت سیمان در شرکت نسوز ایران، آیین بهره‌برداری از کوره ۲۲ واگنی که پیش از این به دلیل فرسودگی از خط تولید کنار گذاشته شده بود برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، لازم به ذکر است جایگزینی این کوره فرسوده مستلزم هزینه ۲ میلیون دلاری بود که در یک حرکت جهادی و با هزینه ۷ میلیارد تومان و طی ۴۵ روز، بازسازی و به بهره برداری رسید.

در ادامه این آیین که با حضور جمعی از مسوولین، مدیران عامل و مدیران حاضر در همایش برگزار شد، انبار اختصاصی گمرک در شرکت فرآورده‌های نسوز ایران افتتاح شد.

شایان ذکر است که بهره‌برداری از انبار اختصاصی در محل شرکت، صرفه‌جویی در هزینه‌های امور گمرکی را به دنبال خواهد داشت و گسترش این انبار‌های اختصاصی به عنوان بسته حمایتی از تولیدکنندگان بوده و نگهداری از محصولات و کالا‌ها در محل انبار شامل هزینه‌های دموراژ نخواهد شد و امکان انتقال کالا در زمان مورد نظر صاحبان کالا مقدور خواهد بود.

در پایان با حضور مدیران عامل هلدینگ صدرتامین و شرکت نسوز ایران بر سر مزار شهید رحیمی، به ساحت مقدس این شهید جانبار ادای احترام شد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده