تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۱۸
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۱۶۴۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

اولین نشست هم‌افزایی گروه کاشی و سرامیک شرکت‌های تابعه صدرتامین در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

‌می‌متالز - اولین جلسه هم‌افزایی شرکت‌های گروه کاشی و سرامیک شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین در سال ۱۴۰۳ و در شیراز برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، این جلسه با حضور معاون امور شرکت‌ها و مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، مدیران عامل شرکت‌های کاشی سعدی، صنایع سرام‌آرا و نمایندگان شرکت‌های کاشی و سرامیک الوند و به میزبانی شرکت لعابیران در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این جلسه به بررسی فعالیت‌ها و اقدامات هر یک از شرکت‌ها در راستای مصوبات آخرین نشست هم‌افزایی گروه کاشی و سرامیک تابعه صدرتامین که در سال گذشته برگزار شده بود پرداخته شد و در ادامه قنبریان مدیر کارخانه الوند ۳ گزارش در خصوص بازدید از نمایشگاه کاشی و سرامیک برگزار شده در کشور چین ارائه داد.

سید محمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌های هلدینگ صدرتامین ضمن اشاره به تاکید مدیرعامل شستا مبنی بر لزوم توجه به توسعه در شرکت‌های کاشی و سرامیک بر نیاز این صنعت به بازاریابی و شناسایی بازار‌های جدید تاکید کرد و افزود: وجود شرکت اپیکو در امارات به عنوان شرکت تابعه صدرتامین، می‌تواند تسهیل‌گر در حوزه صادرات سایر شرکت‌های تابعه باشد و شرکت‌ها از این ظرفیت درون گروهی بهره ببرند.

وی افزود: در صنعت کاشی و سرامیک همواره شناسایی محصولات جدید سایر کشور‌ها و توجه و پیشروی بر اساس تغییر سلایق مشتریان و رصد تولیدات نامداران صنعت کاشی و سرامیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

اولین نشست هم‌افزایی گروه کاشی و سرامیک شرکت‌های تابعه صدرتامین در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

اولین نشست هم‌افزایی گروه کاشی و سرامیک شرکت‌های تابعه صدرتامین در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد