تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۴۱۵۴۸
سرویس خبر : متالورژی و مواد

تقدیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه از محسن پروان مدیرعامل نسوز ایران

‌می‌متالز - به مناسبت هفته کار و کارگر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه از تلاش خالصانه و مساعدت مدیرعامل نسوز ایران به واسطه زحمات و تلاش‌های وی در راستای توسعه و پیشرفت جبهه صنعتی و پشتیبانی و حمایت‌های ایشان از برنامه‌های سپاه و بسیج با اهدای لوح تقدیر تشکر کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، سرهنگ سیدفضل‌الله بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه ضمن قدردانی از مدیرعامل سخت‌کوش نسوز ایران تصریح نمود: بی‌تردید خدمتگزاری بی‌منت به مردم شریف این مرز و بوم مشخصه بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترنم همیشه جاویدان بنیان‌گذار انقلاب نشان از ارزش و شرافت و کرامت انسانی است، که مسوولین مومن و متعهد به نظام و انقلاب با بهره‌گیری از دانش و تفکر اسلامی و با تعهد و اعتقاد قلبی و تاسی از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به منصه ظهور گذاشته‌اند.

وی افزود: بر خود لازم دانستیم به مناسبت هفته کار و کارگر سپاس خویش را از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های جنابعالی از برنامه‌های سپاه و بسیج شهرستان مبارکه قدردانی نماییم، همچنین اقتدار عزت و عظمت روزافزون اسلام و مسلمین و همه دلسوزان مخلص را در پرتو توجهات خاص حضرت ولی عصر و تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از درگاه ایزد منان مسالت می‌نماییم.

مدیرعامل نسوز ایران ضمن تبریک روز کارگر با بیان اینکه کارگران ستون اصلی اقتصاد کشور هستند گفت پایه و اساس کشور سرمایه‌های انسانی آن است.

پروان در پی دریافت این لوح تقدیر، ضمن تشکر از زحمات همه جانبه سپاه در تمام عرصه‌ها بیان داشت: بی‌شک امنیت و آرامش ایران اسلامی، مرهون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدای این مرز و بوم است و باید تا می‌توان این جایگاه را قدر دانست.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده