تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۲۶
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۳۴۱۴۶۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در پی شهادت خادم‌الرضا، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

‌می‌متالز - «امیرحسین نادری» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو)، در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسوولین نظام در سانحه هوایی آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، در این پیام آمده است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت رئیس‌جمهوری خادم و مردمی حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان گرانقدرشان را با نهایت تأثر و اندوه به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبری معظم انقلاب اسلامی، مراجع معزز تقلید و ملت بزرگ ایران و بازماندگان مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای ملت شریف ایران و خانواده‌های ارجمند شهدای این حادثه بزرگ و دردناک صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

شهادت هنر مردان خداست و آیت‌الله سیدابراهیم رییسی خادم‌الرضا و خادم جمهور هم‌زمان با سالروز میلاد علی بن موسى الرضا علیه‌السّلام در راه خدمت به اسلام و ملت بزرگ ایران به مقام شهادت نائل آمد. تاریخ سرزمین کهن‌مان ایران، یقینا پاک دستی و روحیه جهادی این فرزند خدوم را در صدر اوراق طلایی و پرافتخار خود ثبت و ضبط خواهد کرد و تا ایران باقی‌ست نام و نشان این خادمان مترادف وارستگی و فداکاری برای وطن خواهد بود.

درود و رضوان خدا بر ایشان باد.

امیرحسین نادری

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو)

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در پی شهادت خادم‌الرضا، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده