تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۰
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۴۱۵۸۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

بازدید مدیران عامل شستا و تاصیکو از پروژه احداث کارخانه پشم شیشه در منطقه اقتصادی شیراز

‌می‌متالز - در سفر روز پنج‌شنبه مدیران عامل شستا و تاصیکو به شیراز در ابتدای روز، پس از حضور در کارخانه پشم شیشه ایران از محل احداث پروژه کارخانه پشم شیشه در منطقه اقتصادی شیراز بازدید به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در حاشیه این بازدید «عارف نوروزی» ضمن تشکر از تلاش مجموعه اظهار داشت: اداره وضع موجود کار سختی نیست، اما ما به وضعیت موجود راضی نیستیم بلکه می‌بایست به عنوان بنگاه اقتصادی در کنار بهره‌برداری از وضعیت موجود به توسعه و تامین مالی پروژه‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

وی در خصوص “الیاف شیشه” که مجموعه پشم شیشه ایران در حال برنامه‌ریزی احداث کارخانه آن است افزود: با توجه به اینکه کارخانه الیاف شیشه پیش از این در ایران موجود نبوده و تمام نیاز این محصولات راهبردی از واردات تامین می‌شود می‌توانید تنها با بهره‌گیری از دانش فنی، نیروی انسانی خلاق و مبتکر و همچنین اراده به زودی به این مهم دست یابید.

«امیرحسین نادری» مدیرعامل هلدینگ صدرتامین ضمن خیر مقدم به مهمانان شستا و معاون استاندار از مدیران جهادی شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی تشکر کرد و افزود: ما آقای نوروزی را در دو هفته گذشته در بازدید از شرکت‌های تابعه صدرتامین در ارتفاع ۲۵۰۰ متری بر فراز کوه تفتان و بعد از آن در عمق ۶۵۰ متری زمین در معادن زغال سنگ‌ پروده طبس همراهی کردیم.

وی با اشاره به توجه ویژه مدیرعامل شستا به حوزه اجرایی پروژه‌های توسعه‌ای اظهار داشت: امیدوارم همکاران‌مان در پشم‌ شیشه ایران این فرصت طلایی را مغتنم شمرده و با بهره‌مندی از این عنایت ویژه ایشان پروژه را در زمان مورد انتظار به نتیجه برسانند و با بهره‌برداری از این پروژه، کارخانه فعلی به دلایل تاکید استان بر رعایت موضوع آلایندگی در بافت شهری غیرفعال خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین بیان داشت: از دیرباز موضوع عایق در کشور دارای اهمیت زیادی بوده است، قابل توجه است ۷۰ درصد عایق در شرکت پشم شیشه ایران واقع در استان فارس تولید می‌شود و امیدوارم همکارانم با اجرای صحیح پروژه احداث کارخانه پشم شیشه آمادگی اجرای پروژه الیاف شیشه که از محصولات مهم کشور است را داشته باشند.

شاهوردی رئیس هیات مدیره هلدینگ صدر تامین نیز در این جلسه گفت: از ابتدای حضور من در هیات مدیره دغدغه من کمک به توسعه شرکت در راستا‌ی مزیت کشور است.

وی با اشاره به اقتصاد چند میلیون دلاری سیلیس افزود: الیاف شیشه تنها گوشه‌ای از این صنعت است که می‌تواند رقم قابل توجهی ارزش افزوده در کشور ایجاد کند.

بازدید مدیران عامل شستا و تاصیکو از پروژه احداث کارخانه پشم شیشه در منطقه اقتصادی شیراز

بازدید مدیران عامل شستا و تاصیکو از پروژه احداث کارخانه پشم شیشه در منطقه اقتصادی شیراز

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده