تاریخ: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۱۱
کد خبر: ۳۵۲۴۳۳
سرویس خبر : انرژی

همکاری همه‌جانبه با صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت

همکاری همه‌جانبه با صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت
‌می‌متالز - دبیر موقت مجمع عالی کانون‌های کارمندان بازنشسته صنعت نفت با اشاره به اهمیت همدلی و تعامل میان کانون‌ها و صندوق‌ها گفت: دبیرخانه مجمع عالی کانون‌ها آماده انجام همکاری سازنده با دست‌اندرکاران و مدیریت جدید صندوق‌هاست.

به گزارش می‌متالز به‌ نقل از صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، «علی نیک‌زاد» با تبریک به هیات‌ رئیسه جدید صندوق‌ها افزود: امیدواریم در دوره جدید شاهد ثروت‌آفرینی روزافزون برای صندوق‌ها و تحقق اهداف خدمات‌رسانی ذیل اهداف کلان ترسیم‌شده باشیم.

وی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی کانون‌های سراسر کشور گفت: تعامل، همدلی و پیگیری امور از طریق سازوکارهای تعیین‌شده ازجمله دبیرخانه مجمع، سبب شتاب‌بخشی به بهبود فعالیت‌ها خواهد شد. ازاین‌رو، دبیرخانه موقت مجمع عالی کانون‌ها آماده همکاری سازنده با دست‌اندرکاران و مدیریت جدید است.

کانون‌های بازنشستگی همراهی امین هستند

در همین زمینه، جلیل رسایی، رئیس کانون استان فارس نیز در پیامی با اشاره به اینکه کانون‌ها با تکیه بر قوانین و مقررات و در مسیر تعاون و همکاری نقطه اتکای صندوق‌ها در نیل به اهداف متعالی خدمات‌رسانی هستند، تأکید کرد: در کسب موفقیت‌ها و ایجاد فضای آرامش و اقناع جامعه بازنشسته، کانون‌های صنفی بیست‌وپنج‌گانه در سطح کشور همراه با دست‌اندرکاران صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امین صندوق بوده و در مشاوره‌ها و پیشنهادها در تعامل قرار دارند.

وی افزود: شناخت و آگاهی از قوانین و مقررات در روابط اداری همواره نقطه اتکا و نصب‌العین در طرح و مطالبه درخواست‌ها بوده است که در پایبندی به آن‌ها کانون‌های صنفی اهتمام و سعی وافر داشته‌اند.

رئیس کانون استان فارس ادامه داد: امید است با اندیشه‌ها و دیدگاه‌های ابرازشده، نیل به اهداف عالیه میسر و دامنه تعاون و تحکیم در روابط با کانون‌های صنفی به‌عنوان همراه امین روز به‌ روز گسترش و توسعه یابد.

آمادگی کانون هرمزگان برای توسعه همکاری‌ها با صندوق‌

همچنین بلال سلمانی، رئیس کانون بازنشستگان صنعت نفت هرمزگان، در پیامی با تأکید بر اینکه این کانون در راستای نیل به اهداف موردنظر آماده افزایش همکاری‌ با صندوق‌هاست، ادامه داد: با توجه به رویکرد اعلامی در خبر روز معارفه اعضای محترم هیات‌ رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، کانون بازنشستگان استان هرمزگان اعلام می‌دارد برای نیل به اهداف موردنظر آماده توسعه همکاری‌ است.

وی افزود: ان‌شاءالله در نشست پیش‌‌رو، دراین‌باره به‌ طور مفصل بحث و گفتگو خواهیم کرد.

منبع: شانا

عناوین برگزیده