تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۳۳
کد خبر: ۳۵۲۶۱۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بازار خودرو مشتری ندارد

بازار خودرو مشتری ندارد
‌می‌متالز - به گفته فعالان بازار خودرو ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو آرام باشد، پیش‌بینی می‌شود بازار خودرو تا هفته اول مهر نیز شاهد تغییرات چندانی در قیمت‌ها نباشد.

به گزارش می‌متالز، بازار خودرو این هفته نیز مانند هفته‌های گذشته شاهد تغییرات چندانی در قیمت انواع خودرو‌های داخلی و مونتاژی نبود فقط روند کند صدرو فاکتور خودرو‌های داخلی در مقاطعی عاملی شده تا نوسانات قیمتی در بازار به وجود آید.

به گفته فعالان بازار خودرو ثبات نرخ دلار یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو آرام باشد، پیش‌بینی می‌شود بازار خودرو تا هفته اول مهر نیز شاهد تغییرات چندانی در قیمت‌ها نباشد.

البته رونمایی از ارز تخصیص یافته برای واردات خودرو در سال جاری سیگنال مهمی برای بازار خودرو است و می‌تواند این سیگنال روی قیمت‌های بازاری خودرو تاثیر گذاشته و نمودار قیمت را پایین نگه دارد.

در حال حاضر قیمت انواع خودرو‌های داخلی نسبت به هفته گذشته ثابت است و معاملاتی کمی در بازار انجام می‌شود. به نظر می‌رسد فروش اقساطی خودرو‌های مونتاژی و طرح‌های خودروسازان تا حدودی مشتریان را به سمت خود گشانده و خریداران به دلیل کمبود نقدینگی تمایل به خرید خودرو آنهم به صورت اقساطی داشته باشند.

امروز ۲۰۷ اتوماتیک در بازار ۹۹۶ میلیون تومان، کوییک ۴۱۶ میلیون تومان و دنا پلاس اتوماتیک ۹۷۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده