تاریخ: ۰۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۵۶
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۵۳۱۰۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

حضور پر رنگ شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه «ماینکس» ۲۰۲۴

حضور پر رنگ شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه «ماینکس» ۲۰۲۴
‌می‌متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی (ماینکس ۲۰۲۴) حضوری فعال دارد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی (ماینکس ۲۰۲۴) از روز دوشنبه دوم مهرماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد و تا پنجم مهرماه میزبان علاقه‌مندان است.

شرکت ملی صنایع مس ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی حضور پررنگی دارد و آخرین دستاورد‌های حوزه تولید، اکتشاف، ساخت داخل و جزئیات پروژه‌های توسعه‌ای صنعت مس را در معرض دید عموم قرار داده است.

غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه مجتمع‌های تولیدی و شرکت‌های تابعه در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) واقع شده است و تا پنجم مهرماه میزبان علاقه‌مندان به حوزه معدن و صنایع معدنی خواهد بود.

برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات الزامات توسعه بخش معدن، چالش‌های زنجیره صنایع معدنی، حفاری اکتشافی و راهکار‌های افزایش بهره‌وری و مسوولیت اجتماعی از جمله برنامه‎‌های جانبی دهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی به شمار می‌رود.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده