تاریخ: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۳۵۷۴
سرویس خبر : اجتماعی
به مناسبت هفته دفاع مقدس رقم خورد؛

دیدار مشاور وزیر صمت با خانواده معظم شهید «علی ولیپوری گودرزی»

دیدار مشاور وزیر صمت با خانواده معظم شهید «علی ولیپوری گودرزی»
‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در دیدار با خانواده معظم شهید علی ولیپوری گودرزی که به مناسبت هفته دفاع مقدس رقم خورد، اعلام کرد که دیدار با خانواده شهدا انگیزه ما را در رسیدن به اهداف والای نظام مقدس اسلامی تقویت می‌کند.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران و مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و «محمد سلیمی» دبیر شورای فرهنگی، از خانواده معظم شهید «علی ولیپوری گودرزی» دیدار به‌عمل آوردند.

در این دیدار، ممتحن با بیان اینکه دیدار و سرکشی ازخانواده معظم شهدا و ایثارگران، ارج نهادن به مقام، منزلت و مسیر شهدا است، گفت: شهدا الگو‌های بسیار ارزشمند و تأثیرگذاری در کشور بوده و به برکت خون پاک شهیدان، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادامه می‌دهد.

وی ضمن طلب علو درجات برای شهید گرانقدر و با فضیلت دفاع مقدس، یاد و نام شهید ولیپوری گودرزی را گرامی داشت و هدف از این دیدار‌ها را زنده نگهداشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و مقاومت در جامعه و دلجویی و تکریم از خانواده گرانقدر ایشان دانست و آن را در راستای توصیه و سفارش مقام معظم رهبری توصیف کرد.

در پایان این دیدار به رسم احترام و یادبود و همچنین به پاس صبر، ایثارگری و استقامت خانواده شهیدان، لوح تقدیری به این خانواده شهید اهدا شد.

گفتنی است شهید والامقام «علی ولیپوری گودرزی» از همرزمان شهید دکتر چمران در منطقه عملیاتی سوسنگرد مجروح و بعد از مداوا در سال ۱۳۶۰ به‌عنوان محافظ مشغول فعالیت شد، اما در مسیر مجلس شورای اسلامی، توسط منافقین کوردل ترور و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده