تاریخ: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۴۹۸۱۸
سرویس خبر : اجتماعی
مسوول سازمان بسیج رسانه خوزستان در موکب شرکت فولاد اکسین خوزستان در پایانه مرزی شلمچه:

شرکت فولاد اکسین در انجام مسوولیت‌های اجتماعی و برقراری ارتباط رسانه و صنعت عملکرد بسیار خوبی داشته است

شرکت فولاد اکسین در انجام مسوولیت‌های اجتماعی و برقراری ارتباط رسانه و صنعت عملکرد بسیار خوبی داشته است
‌می‌متالز - مسوول سازمان بسیج رسانه خوزستان عملکرد شرکت فولاد اکسین در پیوند بین رسانه و صنعت به‌ویژه ارتباط با سازمان بسیج رسانه خوزستان را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش می‌متالز، سجاد بهمئی در دومین اردوی اربعینی سفیران حسینی که در پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم در بسیج رسانه انجام شده و شرکت فولاد اکسین الحق والانصاف همراهی خوبی داشته‌اند.

بهمئی گفت: یکی از دستگاه‌های دولتی که بسیجی وار همیشه ما را همراهی کردند و همیشه پای کار بودند شرکت فولاد اکسین بود که توانست پیوند بین رسانه و صنعت را به خوبی برقرار کند و مدیرعامل، هیات مدیره و روابط عمومی این شرکت همواره حمایت خوبی داشته‌اند. 

این مقام مسوول رویکرد شرکت فولاد اکسین را در حوزه ارتباط با رسانه رویکری جهادی خواند و افزود: شرکت فولاد اکسین در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی هم همواره اقدامات خوبی انجام داده و اقداماتش در حمایت از مردم و رسانه زبانزد خاص شده است. 

وی خاطر نشان کرد: شرکت فولاد اکسین حامی نخستین جشنواره جام رسانه امید کشور در سال جاری بود و جا دارد از زحمات دوستان که همیشه پای کار برنامه‌های فرهنگی رسانه‌ای بویژه برنامه‌های سازمان بسیج رسانه بوده‌اند تشکر و قدردانی کنیم.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده