تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۵۱۰۸
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار مشاور وزیر صمت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران با خانواده معظم شهید «رضا استوار»

دیدار مشاور وزیر صمت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران با خانواده معظم شهید «رضا استوار»
‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت در دیدار با خانواده معظم شهید «رضا استوار» از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام «رضا استوار»، ضمن ابلاغ مقام‌عالی وزارت با بیان اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، اظهار کرد: باید مردم و مسئولان قدرشناس شهدا باشند چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به این جایگاه والا رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرز‌های آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام تاریخ ملت ایران است.

در ادامه این دیدار، ممتحن ضمن طلب علو درجات برای شهید گرانقدر و با فضیلت دفاع مقدس، یاد و نام والدین شهید استوار را گرامی داشت و هدف از این دیدار‌ها را زنده نگهداشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار، فداکاری و مقاومت در جامعه دانست و آن را در راستای توصیه و سفارش مقام معظم رهبری توصیف کردند.

در پایان این دیدار، مشاور وزیر و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران با اهدای لوح سپاس، از خانواده شهید تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است شهید والامقام «رضا استوار» از کارکنان حراست سازمان شهر و روستای وزارت بازرگانی سابق بوده که در سال ۱۳۶۶ در منطقه سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده