تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۲۷
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۴۶۹۰
سرویس خبر : انرژی

شروع پر قدرت نیروگاه خورشیدی کرمانشاه با حمایت دکتر سعدمحمدی از مهندس شریفی

شروع پر قدرت نیروگاه خورشیدی کرمانشاه با حمایت دکتر سعدمحمدی از مهندس شریفی
‌می‌متالز - دکتر «اردشیر سعدمحمدی» در نشست مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت نیروگاه پویای کرمانشاه، ضمن حمایت صریح از مهندس «رضا شریفی» مدیرعامل این شرکت، تاکید کرد: این پروژه و دیگر پروژه‌های انرژی سبز، از آنجا که در بخش جبران ناترازی و تامین برق پایدار، نقش مهمی را ایفا می‌کنند، در اولویت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) خواهد بود.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی نیروگاه پویای کرمانشاه، دکتر «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) در نشست مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت نیروگاه پویای کرمانشاه ضمن اشاره به انتصاب مهندس «رضا شریفی» به عنوان مدیرعامل این مجموعه، گفت: انتصاب وی در راستای عمل به قولی بود که به مردم شریف و محترم کرمانشاه در زمان کلنگ‌زنی این پروژه دادیم.

سعدمحمدی افزود: با توجه به توان اجرایی که از شریفی در کارنامه کاری وی و همچنین پیگیری‌های مستمر و پایمردی که از وی در مسیر پیشبرد پروژه‌های تحت مدیریتش سراغ داشتم، تصمیم بر این شد که سکان هدایت این پروژه مهم هم به وی واگذار شود تا نیل به اهداف مد نظر تسریع یابد.

قابل ذکر است حضور شخص دکتر «اردشیر سعدمحمدی» در نشست حقوقی شرکت نیروگاه پویای کرمانشاه، نشان از عزم وی جهت اجرای هر چه سریع‌تر پروژه نیروگاه خورشیدی این شرکت دارد.

همان‌طور که در روزنامه رسمی شرکت نیروگاه پویای کرمانشاه منتشر شده بود، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت با موضوع افزایش سرمایه روز ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۰ صبح در محل قانونی این شرکت با حضور تمامی سهامداران برگزار شد.

شروع پر قدرت نیروگاه خورشیدی کرمانشاه با حمایت دکتر سعدمحمدی از مهندس شریفی

در این جلسه که مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات (ومعادن) به‌عنوان سهامدار اصلی پروژه نیروگاه خورشیدی پویای کرمانشاه به‌عنوان رئیس مجمع حضور داشت، سهامداران به‌اتفاق با افزایش سرمایه این شرکت موافقت کردند. نماینده دیگر سهامداران شرکت، حسابرس قانونی، مهندس شریفی مدیرعامل و تمامی اعضای هیات‌ مدیره شرکت نیروگاه پویای کرمانشاه در این جلسه حضور داشتند و پیرامون موضوع افزایش سرمایه این شرکت بحث و تبادل‌ نظر کردند.

منبع: نیروگاه پویای کرمانشاه

عناوین برگزیده