تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۵۴۷۲۲

کاهش هزینه‌های تولید ناوگان حمل‌ونقل ریلی در دستور کار قرار گرفت

کاهش هزینه‌های تولید ناوگان حمل‌ونقل ریلی در دستور کار قرار گرفت
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: فرسودگی و افزایش عمر بالای ناوگان یکی از معضلاتی است که رفع آن نیاز به بازنگری در فرآیند‌ها دارد.

به گزارش می‌متالز، جبارعلی ذاکری معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن در هفتمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداشت و مدیریت دارایی‌های فیزیکی ایران گفت: ضروری است که در حوزه نگهداری و تعمیر ناوگان ریلی بازنگری در فرآیند‌ها صورت گیرد. 

وی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، دریایی و هوایی بحث‌ها و مشکلاتی داریم که غالبا از مشکلات دولتی آغاز و سقف اداره خدمت برای فعالان حوزه‌ها مطرح می‌شود. 

وی اظهار کرد: راه آهن قیمت تمام شده خود را باید از مشتری دریافت کند یکی از بحث‌هایی که به صورت جدی باید در ناوگان‌ها و زیربنا‌ها مورد توجه باشد بحث کاهش هزینه‌های تولید و خدمات است که با بازنگری در فرآیند‌ها صورت می‌گیرد. 

ذاکری با بیان اینکه باید در حوزه نگهداری و تعمیر و بازسازی ناوگان فرسوده، خدمات راه آهن ادامه یابد گفت: در حال حاضر هزینه‌های نگهداشت در این بخش افزایش یافته است و ما امیدواریم در مجموعه راه آهن به کمک فعالان حوزه بتوانیم بخشی از قیمت تمام شده را مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم برای مدیریت هزینه نگهداشت ناوگان، اقداماتی انجام دهیم؛ توانمندسازی نیروی انسانی و مشاوران صنایع مختلف همچنین افزایش اثربخشی سامانه‌های مدیریتی نت، باید در انجمن مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین