تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۵۶
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۴۷۷۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت فرابورس ایران در ششمین‌ماه سال جاری محقق ساخت؛

رشد ۶۵ درصدی "فرابورس" از محل حق درج و پذیرش

رشد ۶۵ درصدی
‌می‌متالز - "فرابورس" میزان درآمدی که در این ماه سال از خود بر جای گذاشت ۲۰ میلیارد تومان بوده که از خدمات خود شناسایی کرده و رشد ۱۱ درصدی را نسبت به ماه گذشته نیز نشان می‌دهد. از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فعال در حوزه تأمین سرمایه برابر با ۱۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فرابورس ایران با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۲۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۶.۸ همت، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست از بخش‌های «حق درج و پذیرش، حق عضویت کارگزاران و کارمزد معاملات» درآمد کسب کند.

رشد ۶۵ درصدی
"فرابورس" میزان درآمدی که در این ماه سال از خود بر جای گذاشت ۲۰ میلیارد تومان بوده که از خدمات خود شناسایی کرده و رشد ۱۱ درصدی را نسبت به ماه گذشته نیز نشان می‌دهد. از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت فعال در حوزه تأمین سرمایه برابر با ۱۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

رشد ۶۵ درصدی
بیشترین درآمدزایی که شرکت فرابورس در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رسانده، مربوط به «کارمزد معاملات» با ۱۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون تومان بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش کارمزد معاملات در این ماه دربرگیرندة ۶۰ درصد از درآمد ماهانه "فرابورس" بود. مابقی درآمد‌هایی که شرکت فرابورس از بخش‌های «حق درج و پذیرش و حق عضویت کارگزاران» شناسایی کرد دربرگیرنده ۲۵ و ۱۵ درصد بوده است.

رشد ۶۵ درصدی
منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده