تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۴۵۲
کد خبر: ۳۵۴۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تبریک دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به مناسبت صعود تیم گل گهر سیرجان به لیگ برتر

می متالز - محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تجلیل از مدیران و تیم اجرایی باشگاه فرهنگی-ورزشی گل گهر سیرجان، صعود تیم فوتبال این باشگاه به لیگ برتر را تبریک گفت.
پیام تبریک دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به مناسبت صعود تیم گل گهر سیرجان به لیگ برتر

به گزارش می متالز، متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

مدیرعامل، بازیکنان، مربیان، کادر فنى و مجموعه عوامل تیم مردمى و محبوب گل گهر سیرجان؛ صعود افتخارآمیز شما به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک عرض می نمایم.

شما دلاورمردان عرصه ورزش باغیرت و تعصب جانانه و همراهى همدلانه همشهریان و هم استانى هاى عزیزمان، بار دیگر موجب افتخار و سربلندی استان و حضور یک تیم کرمانی در لیگ برتر فوتبال شدید.

اینجانب ضمن عرض تبریک و خداقوت ویژه به مدیرعامل محترم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، بازیکنان، دست اندرکاران و حامیان همیشگى این تیم محبوب و بزرگ، امیدوارم با حمایت همه جانبه از سوى تمامى دستگاه هاى استان شاهد استمرار موفقیت ها و شایستگى هاى تیم گل گهر سیرجان در رقابت هاى فوتبال لیگ برتر کشور باشیم.

محمدرضا پورابراهیمی

 نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده