تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۵۴۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان کردستان مطرح کرد؛

تثبیت اشتغال ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر در کردستان

تثبیت اشتغال ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر در کردستان
‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان کردستان گفت: خوشبختانه با اجرایی شدن مصوبات کارگروه بیش از ۲۱ هزار نفر تثبیت شغل در کردستان داشته‌ایم.

به گزارش می‌متالز، «بختیار خلیقی» مدیرکل صمت استان کردستان، در دویست و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه تاکنون ۲۱۴ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده، اظهار کرد: در این جلسات تاکنون هزار و ۹۲۹ پرونده مطرح و سه هزار و ۴۲۴ مصوبه داشته است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۲۳ مصوبه معادل ۷۱ درصد انجام شده، یادآور شد: هزار و ۷۹۶ مصوبه بانکی، ۶۵ مصوبه مالیاتی و ۵۷۷ مصوبه سایر بوده است.

مدیرکل صمت استان کردستان با اشاره به اینکه ۹۹۲ مصوبه هم در دست اقدام است، ادامه داد: با اجرای مصوبات این کارگروه اشتغال ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر تثبیت شده و با اجرای کامل آن این تعداد به ۲۳ هزار و ۸۹۰ می‌رسد.

در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و تعدادی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از مجتمع پرورش گاو شیری در روستای ظفرآباد و گلخانه هیدروپونیک توت فرنگی در روستای آغه‌جری بازدید کردند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین