تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۲۱
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۵۶۵۴
سرویس خبر : انرژی
در هفته جاری صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه پژوهشی بین شرکت پتروشیمی اروند و اداره آبفا بندرماهشهر

امضای تفاهم‌نامه پژوهشی بین شرکت پتروشیمی اروند و اداره آبفا بندرماهشهر
‌می‌متالز - با هدف توسعه همکاری‌های فنی و پژوهشی و بهبود آب شرب و کیفیت زندگی جامعه پیرامونی، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت پتروشیمی اروند و اداره آبفا شهرستان بندر ماهشهر به امضا رسید.

به زارش می‌متالز، پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳، تفاهم نامه پژوهشی میان پتروشیمی اروند و اداره آبفا شهرستان بندرماهشهر با حضور امیر حیات‌مقدم نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند و رییس اداره آبفا شهرستان بندرماهشهر در محل مجتمع پتروشیمی اروند به امضاء رسید.

بر پایه مفاد این تفاهم که به امضای کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند و شیخاچی رئیس اداره آبفا بندر ماهشهر رسید، ظرفیت‌های علمی، فنی و پژوهشی پتروشیمی اروند در راستای ارتقای کیفیت آب شرب و سیستم‌های تصفیه و ذخیره‌سازی آب و فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر بکار گرفته خواهد شد.

ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی در زمینه تجهیزات مرتبط با انتقال، ذخیره و تصفیه آب و فاضلاب با بهره‌گیری از دانش فنی و تخصص‌های موجود در شرکت پتروشیمی اروند به منظور بهبود سطح کیفی آب شرب در منطقه و ارائه راهکار‌های نوین برای مدیریت و بهینه‌سازی منابع آب و فاضلاب، از دیگر مفاد تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه پژوهشی در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی پتروشیمی اروند و با هدف ارتقای رفاه عمومی و بهبود کیفیت زندگی جامعه پیرامونی به امضا رسیده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین