تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۴۸۳۰۹
سرویس خبر : انرژی

تقدیر از شرکت پتروشیمی اروند در همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران

تقدیر از شرکت پتروشیمی اروند در همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران
‌می‌متالز - در مراسم اختتامیه پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران، از شرکت پتروشیمی اروند به عنوان یکی از پیشگامان صنعت پتروشیمی کشور و حامی این همایش بین‌المللی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، این شرکت که همواره در زمینه نوآوری و توسعه پایدار پیشرو بوده است، با حضور فعال در این همایش، دستاورد‌های خود را به نمایش گذاشت و مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

پتروشیمی اروند به عنوان یکی از حامیان اصلی پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران که نقش مهمی در برگزاری موفق این رویداد به عنوان حامی ایفا کرد، با برپایی غرفه تخصصی خود در حاشیه همایش، آخرین دستاورد‌های شرکت در زمینه تولید محصولات پتروشیمی و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای را به نمایش گذاشت.

لازم به ذکر است، پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران با شعار "فناوری پاک" در روز‌های ۱۴ و ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و شرکت‌کنندگان بر اهمیت توسعه فناوری‌های پاک و کاهش اثرات زیست‌محیطی در صنعت پتروشیمی تاکید کردند.

در کنار غرفه‌ی تخصصی شرکت، از مجتمع پتروشیمی اروند دکتر بهزادی در یکی از مهم‌ترین پنل‌های همایش به عنوان سخنران اصلی حضور داشت و با ارائه راهکار‌های نوین برای کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری، تلاش‌های این شرکت در این حوزه را به نمایش گذاشت.

گفتنی‌ست، در نمایشگاه جانبی همایش نیز غرفه پتروشیمی اروند با استقبال گسترده بازدیدکنندگان مواجه شد و کارشناسان شرکت با حضور در غرفه به سوالات بازدیدکنندگان در زمینه محصولات و خدمات پتروشیمی پاسخ دادند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین