تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۱:۰۴
بازدید: ۳۴
کد خبر: ۳۵۵۷۰۰
سرویس خبر : اجتماعی
با حضور جمعی از کارکنان فولاد هرمزگان؛

نخستین جلسه باشگاه اهل قلم فولاد هرمزگان تشکیل شد

نخستین جلسه باشگاه اهل قلم فولاد هرمزگان تشکیل شد
‌می‌متالز - نخستین جلسه «باشگاه اهل قلم» فولاد هرمزگان به همت روابط عمومی با حضور جمعی از کارکنان توانمند شرکت در حوزه نویسندگی، شعر و ادبیات برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، باشگاه اهل قلم فولاد هرمزگان با هدف اصلی شناسایی افراد توانمند شرکت در حوزه نویسندگی، ادبیات، شعر، داستان، مقاله‌نویسی و… آغاز به کار کرد و نخستین جلسه آن با حضور جمعی از کارکنان توانمند فولاد هرمزگان در حوزه‌های یاد شده، برگزار شد.

رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با دارا بودن بیش از ۵ هزار کارمند در حوزه‌های مختلف، دارای استعداد‌های درخشانی در زمینه نویسندگی، شعر، داستان و… است و از این رو، با تشکیل باشگاه اهل قلم فولاد هرمزگان، نویسندگان و پژوهشگران می‌توانند از طریق این باشگاه به کمک‌های لازم برای انتشار آثار خود از جمله چاپ کتاب، ارائه مقالات در مجلات تخصصی و همایش‌ها، شرکت در جلسات آموزشی تخصصی و موارد دیگر دست پیدا کنند.

صفریان در ادامه گفت: این باشگاه در ادامه فعالیت خود به شناسایی و معرفی استعداد‌های فرهنگی در خانواده‌ها و تشویق اعضای خانواده کارکنان به مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی خواهد پرداخت.

وی هدف از تشکیل این باشگاه را افزایش غنای ظرفیت‌های فرهنگی در فولاد هرمزگان، عنوان کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت‌های داخلی و توانایی‌های کارکنان فرهیخته و دست به قلم شرکت و فعالان حوزه فرهنگ و هنر به خوبی استفاده و آنها را به خوبی جامعه معرفی کرد.

شایان ذکر است که این باشگاه به دنبال ایجاد یک فضای تعاملی برای تبادل نظر و ایده‌ها بین اعضا و ارتقای سطح فرهنگی در فولاد هرمزگان، استان هرمزگان و جامعه است.

منبع: فولاد هرمزگان

عناوین برگزیده