تاریخ: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۵۵۷۱۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ارتقای سطح آزمایشگاه شرکت آلومینای ایران به رده ممتاز

ارتقای سطح آزمایشگاه شرکت آلومینای ایران به رده ممتاز
‌می‌متالز - سرپرست فرآوری و محصول شرکت آلومینای ایران از ارتقای سطح آزمایشگاه این شرکت به ممتاز و قرار گرفتن در بین ۴۰ آزمایشگاه برتر کشور خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محمد پوررجب با اعلام این خبر اظهار داشت: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور از زیرمجموعه‌های معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری می‌باشد و در حال حاضر بیش از ۸۰۰ آزمایشگاه در آن عضو هستند و بر اساس ارزیابی عملکرد سالانه به چهار سطح فعال، توانمند، ممتاز و پیشرو رده‌بندی شده‌اند.

وی افزود: آزمایشگاه شرکت آلومینای ایران در سال ۱۳۹۵ درخواست عضویت در شبکه  را ارائه داد و از ابتدای سال ۹۶ بعنوان عضو فعال پذیرفته شد و با توسعه مستمر همکاری‌های شبکه‌ای و بهبود فعالیت‌ها از سال ۱۳۹۸ تا کنون بعنوان عضو توانمند شبکه بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تنها ۲ آزمایشگاه عضو شبکه در سطح پیشرو هستند، خاطرنشان کرد:  آزمایشگاه شرکت آلومینا تا کنون عضو توانمند شبکه بوده، اما به تازگی به سطح ممتاز ارتقا یافته است و تنها حدود ۴۰ آزمایشگاه در کشور، از بین ۸۰۰ آزمایشگاه عضو شبکه، در این سطح هستند.

سرپرست فرآوری و محصول شرکت آلومینای جاجرم موضوعاتی مثل حجم فعالیت‌های ازمایشگاهی، اخذ استاندارد‌های بین‌المللی مانند استاندارد ۱۷۰۲۵، سوابق کارشناسان، به‌روز بودن تجهیزات آزمایشگاه و همکاری و مشارکت در برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی را از جمله عوامل موثر در امتیازبندی آزمایشگاه‌های عضو شبکه اعلام کرد.

ارتقای سطح آزمایشگاه شرکت آلومینای ایران به رده ممتاز

عناوین برگزیده