مشاور استراتژی برند فولاد مبارکه
فولاد مبارکه از تولید محتوای مبتنی بر اطلاعرسانی به سمت روایتگری پیش رفته است/ تحول در فرآیند ارتباط گیری فولاد مبارکه با مخاطبان از طریق داستانسرایی، بازیسازی و خلق رویا/ جسارت فولاد مبارکه در استفاده از آواتارهای هوش مصنوعی در پاسخگویی قابل تحسین است
میمتالز - رضا گنجوی، مشاور استراتژی برند فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از بیستویکمین نمایشگاه ایران متافو گفت: ما از حدود ۴ سال پیش تغییر جهت در فرآیندهای ارتباطی فولاد مبارکه را شاهد هستیم، در مفاهیم ارتباطی دورانی را داشتیم که فضای نمایشگاهی ایجاد شود و افراد در آن به گفتگو بنشینند. در دنیا تحول دومی اتفاق افتاد و اینکه شرکتهای بزرگ که دیگر ماهیت جلسهای نمایشگاهها برای آنها اهمیت نداشت، در مسیر ساختن تجربه برای مخاطبان پیش رفتند. یعنی مثلا اگر میگوییم مسیر ماندگار برای خلق آینده بهتر، باید آن را روایت کنیم.
به گزارش میمتالز، فولاد مبارکه از ۲ سال گذشته روایتگری خود را برای «مسیر ماندگار برای خلق آینده بهتر» در ۵ مسیر شروع کرد، سال گذشته این روایتگری آغاز شد و تفاوتی که نمایشگاه ایران متافو امسال داشت این بود که در فرآیند روایتگری از هر سه الگوی داستانسرایی (Storytelling)، بازیسازی (storyplying یا Gamification) و خلق رویا (story dreaming) برای تحول در فرآیند ارتباطگیری خود بهره برد. اینکه فولاد مبارکه از نسل تولید محتوای مبتنی بر اطلاع رسانی به سمت محتوای مبتنی بر روایتگری رفته است، قابل احترام و ارزشمند است.
منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین