تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۵۸
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۳۶۰۸۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس اتحادیه فروشندگان آهن:

نه وزارت صنعت و نه بورس با فروشندگان آهن هماهنگ نیستند

می متالز - رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با تأکید براینکه نه وزارت صنعت و نه بورس با فروشندگان آهن هماهنگ نیستند، گفت: تصمیمات خلق الساعه در قیمت گذاری محصولات فولادی عاملی شده تا بازار این محصولات هر روز شاهد تغییرات قیمتی باشد.
نه وزارت صنعت و نه بورس با فروشندگان آهن هماهنگ نیستند

به گزارش می متالز، حمیدرضا رستگار با اشاره به اینکه اکثر مواد فولادی داخلی است، اظهار داشت: متأسفانه بورس با بازار هماهنگ نیست و همین موضوع مشکلاتی را برای فروشندگان به وجود آورده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه فولاد تصمیمات به صورت جزیره ای انجام می‌شود، گفت: بدون اینکه با ما هماهنگ کنند قیمت گذاری‌ها را انجام می‌‌دهند درحالیکه فروشندگان محصولات فولادی باید در جریان قیمت گذاری‌ها قرار گیرند تا به دنبال آن بتوانند بازار را مدیریت کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با تأکید براینکه نه وزارت صنعت و معدن و نه بورس کالا با فروشندگان آهن هماهنگ نیستند، گفت: تصمیمات خلق الساعه در قیمت گذاری محصولات فولادی عاملی شده تا بازار این محصولات هر روز شاهد تغییرات قیمتی باشد.

رستگار اضافه کرد: باید شفاف سازی‌ها در قیمت گذاری مواد فولادی انجام شود تا استقبال کاذب برای خرید محصولات فولادی در بازار به وجود نیاید، به اعتقاد ما عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می کند.

وی تأکید کرد: اتفاقات قیمتگذاری در حوزه فولاد مورد تأیید ما نیست و در این رابطه انتقادات زیادی داریم.

عناوین برگزیده