به گزارش می متالز، زرندی افزود: در این راستا نشست های مستمری با بورس کالا، انجمن ها و تولیدکنندگان در حال برگزاری است به طوریکه هفته گذشته موضوع عرضه های خاص در بورس کالا را به منظور تنظیم بهتر بازار مورد بررسی قرار دادیم.
معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه شاهراه تعادل بازارها رشد تولید و تقویت عرضه است، گفت: وزارت صمت باید فضای تولید و مصرف را به طور همزمان مدیریت کند که در فضای عادی اقتصاد، رقابت آزاد رویکرد وزارت صمت است اما در شرایط فعلی، سیاست در این زمینه، کاهش فاصله میان عرضه و تقاضاست به طوریکه با تقویت عرضه محصولات در بورس کالا و تلاش برای رسیدن محصول به مصرف کننده اصلی و واقعی سعی در حرکت به سمت تعادل را داریم.